Η Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο του 2022 με σαφή ανάπτυξη: στο εννεάμηνο τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 356 εκατ. ευρώ, 301 εκατ. ευρώ πάνω από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η θετική εξέλιξη συνεχίστηκε και στο τρίτο τρίμηνο. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε επίσης σε ετήσια βάση, φτάνοντας συνολικά στο εννεάμηνο τα 7,956 δισ. ευρώ (πέρυσι: 7,3 δισ. ευρώ). Η απόδοση των πωλήσεων αυξήθηκε αντίστοιχα στο 4,5%, επίσης πολύ υψηλό σε σχέση με πέρυσι (0,8%). Στο δύσκολο περιβάλλον αγοράς, οι υπερπόντιες αποστολές μειώθηκαν κατά 18,2%, στα 234.400 οχήματα. Η εταιρεία βρίσκεται στον μέσο όρο του κλάδου.

Στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, το μερίδιο αγοράς της VWCV στις βασικές δραστηριότητες επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκε ελαφρά το πρώτο εννεάμηνο του έτους, κατά σχεδόν 1%. Ειδικότερα στη Γερμανία το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε ικανοποιητικά κατά 3,3%, στο 25,3% και η VWCV παραμένει σαφής ηγέτης της αγοράς. Συνολικά, με ελαφρά αύξηση υπερπόντιων αποστολών κατά 3%, στις 72.700 και αύξηση των παραγγελιών κατά 11,2%, η γερμανική αγορά αποδείχθηκε εξαιρετικά εύρωστη.

«Εξακολουθήσαμε να επωφελούμαστε της ποιότητας των οχημάτων μας και το τρίτο τρίμηνο, με πολύ καλές πωλήσεις. Επιπλέον, η θετική τάση υποστηρίζεται από την αυστηρή πειθαρχία κόστους και δαπανών, τις υψηλές υπολειμματικές αξίες των μεταχειρισμένων οχημάτων και την ανάπτυξη του κλάδου μετά την πώληση», εξήγησε ο Michael Obrowski, Μέλος του ΔΣ, υπεύθυνος Οικονομικών και Πληροφορικής της Volkswagen Commercial Vehicles.

Οι συσσωρευμένες παραγγελίες παρέμειναν υψηλές για όλα τα μοντέλα κατά το τρίτο τρίμηνο. Για το τέταρτο τρίμηνο, η μάρκα έθεσε σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα παραγωγής, προκειμένου να μειώσει περαιτέρω τις εκκρεμείς παραγγελίες και τους χρόνους αναμονής των πελατών.

Lars Krause, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Commercial Vehicles, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ.

Ο Lars Krause, Μέλος του ΔΣ, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, εξήγησε: «Παρά την μείωση των παραδόσεων σε ετήσια βάση, είμαι ικανοποιημένος με την ισχυρή θέση της VWCV σε όλες σχεδόν τις αγορές. Οι δραστηριότητές μας επαγγελματικών οχημάτων αναπτύσσονται ικανοποιητικά και ειδικά στη σημαντική γερμανική αγορά παραμένουμε ηγέτες με σαφή αύξηση μεριδίου».

Το τρίτο τρίμηνο, η VWCV παρουσίασε το pick-up Amarok, δεύτερη παγκόσμια πρεμιέρα για φέτος. Μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό ID. Buzz, αποτέλεσαν το αποκορύφωμα της έκθεσης IAA Transportation στο Ανόβερο, τον Σεπτέμβριο.

«Ακόμα και πριν την παράδοση στις αντιπροσωπείες μας, προπωλήσαμε ήδη περισσότερα από 20.000 ID. Buzz», δήλωσε ο κ. Krause. «Μέσω των εκθεσιακών χώρων, αναμένουμε περαιτέρω αύξηση της ζήτησης. Και ο διάδοχος του Amarok, του οποίου οι πωλήσεις προβλέπεται να ξεκινήσουν πριν από τα τέλη του έτους, είναι έτοιμος. Και τα δύο οχήματα αυξάνουν εξαιρετικά την ελκυστικότητα της μάρκας μας!».

Ιδιαίτερη εστίαση στην ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης

Christian Senger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Commercial Vehicles, υπεύθυνος για τα MaaS/TaaS και AD (Mobility and Transport as a Service, Autonomous Driving)

Για την ανάπτυξη της τεχνολογίας SDS (σύστημα αυτοοδήγησης) των αυτόνομων οχημάτων της, η Volkswagen Commercial Vehicles θα συνεργάζεται στο μέλλον με άλλη εταιρεία και σύντομα θα υπάρξει ανακοίνωση. Λόγω αυτής της στρατηγικής απόφασης, η Volkswagen δεν θα επενδύσει περαιτέρω στην Argo AI και αποσύρεται από μέτοχός της. Τα σχέδια παροχής αυτόνομων ID. Buzz μέσω της υπηρεσίας MOIA στο Αμβούργο από το 2025 παραμένουν αμετάβλητα. «Αυτό το βήμα συνεπάγεται την αυξημένη συνεργασία εντός Ομίλου προς ανάπτυξη άκρως αυτοματοποιημένης και αυτόνομης οδήγησης», εξηγεί ο Christian Senger, ο οποίος ανέλαβε Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Commercial Vehicles Brand Management για MaaS/TaaS και AD (Mobility and Transport as a Service, Autonomous Driving). Με την ανάληψη και αυτών των καθηκόντων, η μάρκα και ο Όμιλος τινίζουν τη σημασία των μελλοντικών προσφορών κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης.

Προηγούμενο άρθροΣυγκριτική έκθεση συστημάτων φορολογίας αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροNissan Sakura: Ιαπωνικό Hall of Fame Αυτοκίνητο της Χρονιάς