Η Vay έλαβε άδεια τηλεοδήγησης χωρίς οδηγό ασφαλείας

Το Αμβούργο χορήγησε άδεια στην εταιρεία τηλεοδήγησης Vay για να συνεχίσει τις δοκιμές υπηρεσίας τηλεοδηγούμενων ταξί σε δημόσιους δρόμους, χωρίς οδηγό ασφαλείας στο όχημα.

Η άδεια εκδόθηκε από την Αρχή Μεταβατικής Κυκλοφορίας και Κινητικότητας (BVM) του Αμβούργου. Η έγκριση της TÜV SÜD ήταν μία από τις προϋποθέσεις γι΄ αυτό. Η TÜV SÜD εξέτασε ιδιαίτερα την λειτουργική ασφάλεια και την κυβερνοασφάλεια του συστήματος τηλεοδήγησης Vay, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 26262 και ISO/SAE 21434. Η TÜV SÜD είναι ανεξάρτητη αρχή διαδικασιών δοκιμών, πιστοποίησης, ελέγχου και γνωμοδότησης.

Ως κορυφαία εταιρεία τηλεοδήγησης, η Vay χρησιμοποιεί τηλεκατευθυνόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε δημόσιους δρόμους στο Βερολίνο και το Αμβούργο για περισσότερα από τρία χρόνια. Μέχρι στιγμής χρησιμοποιούσε οδηγό ασφαλείας. Με την άδεια αυτή, η Vay μπορεί να διεξάγει δοκιμές σε μια προκαθορισμένη περιοχή στο Αμβούργο-Bergedorf χωρίς οδηγό ασφαλείας στο αυτοκίνητο.

«Είμαστε ευτυχείς για την καλή συνεργασία με τις αρχές και για το σημαντικό βήμα για την κυκλοφορία του μοναδικού μας συστήματος το συντομότερο δυνατόν. Είναι υπέροχο το ότι θα γίνει στην Ευρώπη », λέει ο Thomas von der Ohe, συνιδρυτής και CEO της Vay.

Πρόκειται για σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη υπηρεσίας της Vay, με την οποία οι πελάτες κάνουν κράτηση ηλεκτρικού οχήματος μέσω της εφαρμογής Vay και έρχεται στην πόρτα τους μέσω τηλεχειρισμού ενός οδηγού του κέντρου της εταιρείας. Στη συνέχεια, ο πελάτης παίρνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και μεταβαίνει στον προορισμό του, από όπου το όχημα μπορεί και πάλι να ελεγχθεί μέσω τηλεοδήγησης. Τα κύρια πλεονεκτήματα της υπηρεσίας συνίστανται στην απουσία ανάγκης στάθμευσης για τον πελάτη και στην αύξηση της χρήσης του οχήματος για την εταιρεία διαχείρισης.

Η Vay ιδρύθηκε στο Βερολίνο το 2018 από τους Thomas von der Ohe, Fabrizio Scelsi και Bogdan Djukic. Η εταιρεία διαθέτει γραφεία στο Βερολίνο και στο Αμβούργο, καθώς και στο Πόρτλαντ (ΗΠΑ) ενώ συγκέντρωσε95 εκατ. δολάρια στο β’ γύρο χρηματοδότησής της.

Προηγούμενο άρθροΙρλανδία: αλλάζει η φορολογία εταιρικών αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροACEA: Ο Martin Lundstedt ξανά πρόεδρος επαγγελματικών