Dimitri Vegas and Like Mike - BMW x CNN "The Art of Leadership"

Έντεκα βίντεο αφιερωμένα στην Τέχνη της Ηγεσίας, παρουσιάζουν το BMW Group και το CNN International Commercial (CNNIC). Μέσω αυτής της συνεργασίας παρουσιάζονται οι ιστορίες και η στάση ζωής μερικών από τους πιο ξεχωριστούς δημιουργούς, καλλιτέχνες και ηγέτες της εποχής μας, μέσα από δύο μοναδικές σειρές. Γιατί σε καιρούς αβεβαιότητας, οι χαρισματικοί άνθρωποι παίζουν ακόμα πιο σημαντικό ρόλο στην εμψύχωση της κοινωνίας.

Παρουσιάζοντας προσωπικές ιστορίες διακεκριμένων προσώπων που ενέπνευσαν τη σύγχρονη κοινωνία, κάθε βίντεο θα ενσαρκώνει τις βασικές ηγετικές αξίες που η BMW διακηρύσσει ότι διαθέτει: υπευθυνότητα, εσωτερική δύναμη και ανεξαρτησία. Αξίες που, όπως σημειώνεται, ενυπάρχουν και στη γκάμα πολυτελών αυτοκινήτων BMW – BMW X7, Σειρά 7, Σειρά 8 και M8.

Στις 26 Μαρτίου, το CNN λανσάρισε το πρώτο επεισόδιο από μία σειρά βίντεο που δημιουργήθηκε στο βραβευμένο στούντιο του Create του CNNIC. Πρωταγωνιστούν οι Dimitri Vegas & Like Mike, από τα πιο επιτυχημένα δίδυμα DJ και παραγωγοί ηλεκτρονικής μουσικής σε όλο τον κόσμο. Με φόντο μία από τις συναυλίες τους στη Νορβηγία, τα δύο αδέλφια από το Βέλγιο, κάνουν μία αναδρομή στο παρελθόν, αναπολώντας πώς έφτασαν στην κορυφή, ενώ θυμούνται το πάθος και τη σχέση τους με το κοινό τους. Όλα τα βίντεο της σειράς, την παραγωγή των οποίων ανέλαβε το στούντιο Create (γυρίσματα και επιμέλεια για παγκόσμια διανομή) θα προβάλλονται σε διάφορες πλατφόρμες του CNN International σε τηλεοπτικά και ψηφιακά μέσα, κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, στην εταιρεία Great Big Story καθώς και στον κεντρικό ιστότοπο της BMW.

Αργότερα μέσα στη χρονιά, η Great Big Story, παγκόσμια εταιρεία μέσων του CNN που ασχολείται με την κινηματογραφική αφήγηση, θα λανσάρει μία επιδοτούμενη σειρά πέντε ντοκιμαντέρ μικρού μήκους με θέμα επιδραστικούς εκπροσώπους των δύο φύλων που επηρέασαν ο καθένας με το δικό του παράδειγμα την κοινωνία.

Το πρώτο βίντεο που προγραμματίζεται για τον Μάιο, θα έχει θέμα τη συναρπαστική διπλή ζωή του Brandon Tory. Ειδικός σε θέματα τεχνολογίας και ταλαντούχος performer, ο Brandon κινείται με επιτυχία σε δύο διαφορετικούς κόσμους – την ημέρα εργάζεται ως ανώτερος μηχανικός ΑΙ στη Google και τη νύχτα ως επιτυχημένος hip-hop καλλιτέχνης. Κάθε  βίντεο θα προβάλλεται στις πλατφόρμες και τους social λογαριασμούς της Great Big Story, ενώ η διανομή θα επεκταθεί μέσω της τεχνολογίας Launchpad της WarnerMedia ώστε να φτάσει μέχρι το κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

“Η BMW έχει μακρά και πλούσια ιστορία με projects που προωθούν δημιουργικά μυαλά και δίνουν ‘το βήμα’ ώστε να ακουστούν τολμηρές νέες φωνές – σε τομείς όπως η σχεδίαση, η τέχνη, τα σπορ και η τεχνολογία. Θεωρούμε σημαντική αποστολή μας να είμαστε ανοιχτοί και να ενισχύουμε τη μεταμόρφωση – και πάντα έτσι λειτουργούσαμε. Οι ιστορίες αυτές είναι το αποτέλεσμα της αρμονικής συνεργασίας μεταξύ δύο οργανισμών που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και σκοπούς. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το CNN και η BMW συνεργάζονται σε αυτό το μοναδικό αφιέρωμα σε εξέχουσες προσωπικότητες που αναθεωρούν και επαναπροσδιορίζουν την έννοια της ηγεσίας. Πάντα αγωνιζόμαστε για το καλύτερο, πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτή η συνεργασία είναι ορόσημο και για τις δύο πλευρές”, δήλωσε ο Jens Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand BMW.

“Οι καλύτερες συνεργασίες βασίζονται σε κοινές αξίες και χαίρομαι που αυτό επιβεβαιώνεται και στη περίπτωση του συναρπαστικού νέου project με την BMW”, δήλωσε από την πλευρά της η Cathy Ibal, Senior Vice President, EMEA, CNN International Commercial. “Ως ηγέτες στους αντίστοιχους τομείς μας, τιμούμε και εκτιμούμε τα ταλέντα και τους χαρακτήρες που απεικονίζονται σε αυτά τα βίντεο καθώς αλλάζουν την κοινωνία μας προς το καλύτερο. Η ισχυρή συναισθηματική αφήγηση των ‘Create’ και ‘Great Big Story’ θα γίνει ευρέως γνωστή καθώς διανέμουμε αυτές τις ταινίες με έξυπνους τρόπους σε όλες τις πλατφόρμες που φτάνουν σε ένα παγκόσμιο κοινό το οποίο εκτιμά τις ηγετικές μορφές και την ιστορία τους”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here