Η σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Peugeot

Η Peugeot παρουσίασε την ομάδα τεχνικών της που είναι υπεύθυνοι για τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή κάθε μπαταρίας που μπαίνει στα ηλεκτρικά της επιβατικά (100% ηλεκτρικά ή Plug-in υβριδικά) και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Οι ειδικοί αυτοί αντιπροσωπεύουν την αριστεία καθώς είναι  ειδικά εκπαιδευμένοι πριν ενταχθούν στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, τη Σλοβακία και τη Γαλλία. Κάθε μπαταρία ελέγχεται για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία, οι επιδόσεις και ο κύκλος ζωής της.

Η ηλεκτροκίνηση της Peugeot επιταχύνεται το 2022 με το νέο 408 που προστίθεται στην γκάμα των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων της μάρκας, ενισχυμένη επίσης από το νέο 308 και τα 100% ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το 2022, η γκάμα των μοντέλων Peugeot είναι εξηλεκτρισμένη σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 70%. Στην Ευρώπη δε, το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς, 1 στα 4 επιβατικά Peugeot που ταξινομήθηκαν είναι ηλεκτρικά/υβριδικά.

Εκπαίδευση τεχνικών Peugeot στη συναρμολόγηση EV

Μέχρι το 2025, το σύνολο της σειράς μοντέλων της Peugeot θα προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση, και αυτό θα απαιτήσει μια σημαντική αύξηση στον αριθμό των μπαταριών που παράγονται. Η Peugeot εκτιμά ότι θα συναρμολογεί έως και 10.000 μπαταρίες το μήνα για την γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι το 2023 και έως και 7.000 μπαταρίες μηνιαίως για την προηγμένη σειρά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της.

Χρειάζονται περίπου 60 λεπτά για τους έμπειρους τεχνικούς να συναρμολογήσουν κάθε μονάδα μπαταρίας 50 kWh (προσυναρμολογημένες κυψέλες και εξαρτήματα). Απαιτούνται 90 λεπτά για τις μεγαλύτερες μονάδες 75 kWh και η ομάδα υποβάλλει κάθε μπαταρία σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών. Επομένως, κάθε μονάδα είναι εγγυημένη με πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.

Η πλατφόρμα EV

Η όλη διαδικασία δοκιμής διαρκεί 15 λεπτά και είναι υποχρεωτική για να δρομολογηθούν οι μπαταρίες προς την διαδικασία συναρμολόγησης.

  • Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα για την επικύρωση της αξιοπιστίας.
  • Ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της.
  • Η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης. Μια σωστή στεγανοποίηση θα αποτρέψει το νερό ή άλλα στοιχεία να εισχωρήσουν μέσα στις κυψέλες της μπαταρίας και να θέσουν σε κίνδυνο τον κύκλο ζωής ή την απόδοσή της.
Τεχνικός της Peugeot στη συναρμολόγηση EV

Εξειδικευμένοι χειριστές εργάζονται στα ειδικά εργαστήρια συναρμολόγησης μπαταριών σε πέντε εργοστάσια του Ομίλου Stellantis: Vigo & Saragossa (Ισπανία), Trnava (Σλοβακία), Sochaux & Mulhouse (Γαλλία) και σύντομα Hordain (Γαλλία). Τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης συναρμολογούνται στην ίδια γραμμή.

Οι τεχνικοί που δοκιμάζουν και συναρμολογούν τις μπαταρίες των οχημάτων Peugeot προέρχονται από τα εργοστάσια του Ομίλου Stellantis. Επιλέγονται με βάση τις δεξιότητές τους στην ηλεκτροκίνηση και λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση. Ως συνέπεια της ενεργειακής μετάβασης και του αυξανόμενου μείγματος ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η Peugeot αυξάνει τον αριθμό των τεχνικών που διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα για τη συναρμολόγηση και την εργασία σε ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Ο Jérôme Micheron, product director της Peugeot, δήλωσε: “Η εξηλεκτρισμένη γκάμα της Peugeot είναι μια επιτυχία: τα μοντέλα LEV (οχήματα χαμηλών εκπομπών) αντιπροσωπεύουν μία στις τέσσερις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η Peugeot παρέχει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τα αμιγώς ηλεκτρικά e-208 και e-2008. Το νέο 408, το νέο 308 όπως τα 3008 και η ναυαρχίδα 508 έρχονται με υβριδικούς κινητήρες plug-In, ενώ παράλληλα η Peugeot έχει επιτύχει τον πλήρη εξηλεκτρισμό των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της με τις ηλεκτρικές εκδόσεις των e-Partner, e-Expert και e-Boxer”.

Η Peugeot ενισχύει περαιτέρω τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της. Το νέο 408 το οποίο αναμένεται σύντομα, θα λανσαριστεί με δύο Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα, 180 ίππων και 225 ίππων τα οποία ήδη εφοδιάζουν το νέο 308. Και τα δύο νέα αυτά μοντέλα κατασκευάζονται με βάση την εξέλιξη της προηγμένης πλατφόρμας EMP2.

Προηγούμενο άρθροΚαναδάς – Γερμανία: Συμφωνία για το υδρογόνο
Επόμενο άρθροΜνημόνιο Mercedes-Benz με Καναδά για αλυσίδα αξίας EV