Με τον Jean-Michel Billig ως νέο Chief Technology Officer (CTO) και τον CEO της Opel Uwe Hochgeschurtz να ηγείται της εμπορευματοποίησης οχημάτων κυψελών καυσίμου ως πρόσθετο καθήκον, η Stellantis αξιοποιεί τον τομέα υδρογόνου της.

Ο Jean-Michel Billig είναι ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του Naval Group, μιας ευρωπαϊκής ηγετικής εταιρείας στη ναυτική άμυνα. Θα αναλάβει το ρόλο του ως CTO κυψελών καυσίμου στις 27 Ιουνίου 2022.

Ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, σχολίασε: «Το ευρύ φάσμα εμπειρίας του Michel σε αεροσκάφη, αεροδιαστημική, αυτοκινητοβιομηχανία και ναυτική βιομηχανία θα συμβάλει στην εύρεση πρόσθετων ιδεών για την τόνωση της φιλοδοξίας της Stellantis στις πωλήσεις κυψελών καυσίμου υδρογόνου και την αντιμετώπιση του ευρύτερου φάσματος απαιτήσεων κινητικότητας μηδενικών εκπομπών».

Νέες ευθύνες συνοδεύουν τη μετακίνηση του κ. Billig στον τομέα του υδρογόνου για τον CEO της μάρκας Opel, Uwe Hochgeschurtz. Στο δελτίο τύπου, η Stellantis αναφέρει ότι «θα ηγηθεί μιας αφοσιωμένης ομάδας για την ενίσχυση της εμπορικής επίθεσης της εταιρείας με ιδιαίτερη εστίαση αρχικά στην ευρωπαϊκή αγορά».

Η τοποθέτηση του κ. Hochgeschurtz αποτελεί μάλλον έκπληξη, καθώς σε προηγούμενες περιπτώσεις αντιτάχθηκε στις κυψέλες καυσίμου για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι η Stellantis θα συνεχίσει να επιδιώκει την τεχνολογία κυρίως για τα βαν.

Ως τώρα, η Stellantis αναπτύσσει κυψέλες καυσίμου, σε υβριδικό συνδυασμό με μπαταρίες, μόνο σε LCV. Διαθέτει δοκιμαστικά οχήματα με το Suez Group (Citroën ë-Jumpy) και τη Siemens (Opel e-Vivaro Hydrogen). Τα αρχικά ευρήματα είναι θετικά. Ιδιαίτερα στην βελτιστοποίηση του χρόνου χρήσης. Σε αντίθεση με τα LCV που λειτουργούν με μπαταρία, μια δεξαμενή υδρογόνου χρειάζεται μόνο λίγα λεπτά για να ξαναγεμίσει, ενώ το ωφέλιμο φορτίο επηρεάζεται πολύ λιγότερο.

Προηγούμενο άρθροNέο Opel Astra: διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΗ Tata παρουσιάζει το νέο πρότυπο EV Avinya