Πιλοτικό έργο ξεκίνησε η PSA Retail σε δύο γαλλικές τοποθεσίες, στο Massy-Palaiseau (Île-de-France) και τη Μασσαλία (Provence-Alpes-Côte d’Azur), επιτρέποντας στους πελάτες της να δοκιμάσουν μια βολική λύση εκτός των καθημερινών ωρών λειτουργίας.

Ευέλικτη, ασφαλής εξυπηρέτηση πελατών

Τα περίπτερα υποδοχής αυτοεξυπηρέτησης παρέχουν στους πελάτες μια πλήρως ασφαλή επιλογή για υπηρεσίες συντήρησης ρουτίνας, επιτρέποντάς τους να αφήσουν και να πάρουν το αυτοκίνητό τους όλο το 24ωρο και τις επτά ημέρες της εβδομάδας και να κάνουν online πληρωμές.

Με τον τρόπο αυτό η PSA Retail μετασχηματίζει την αγορά λιανικής πώλησης με βελτιωμένες ψηφιακές δυνατότητες μετά την αγορά, απελευθερώνοντας τους συμβούλους εξυπηρέτησης πελατών να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο με τους επισκέπτες στο κατάστημα και να εστιάζουν την προσοχή τους σε εκείνους που χρειάζονται πιο τεχνικές επισκευές αυτοκινήτων.

Το έργο Self-Reception, υποστηρίζεται από το Business Lab του Groupe PSA με την υποστήριξη της PSA Retail και των σημάτων Peugeot και Citroën. Ο στόχος του Business Lab είναι να εντοπίσει, να δοκιμάσει και να μεταμορφώσει τις ευκαιρίες σε νέους τομείς δραστηριοτήτων για το Groupe PSA.

Η Anne Abboud, Senior Vice President της PSA Retail, δήλωσε σχετικά “η PSA Retail δεσμεύεται να είναι ηγέτης και οδηγός στο μετασχηματισμό της αγοράς αυτοκινήτων. Μέρος της διαδικασίας για την ψηφιοποίηση της δευτερογενούς αγοράς, είναι η αυτο-παραλαβή, η τελευταία καινοτομία της PSA που εξελίχθηκε ακολουθώντας την εκτεταμένη ανάπτυξη του Video-Check. Τους επόμενους μήνες, οι τοποθεσίες που λειτουργούν δοκιμαστικά θα μας επιτρέψουν να συλλέξουμε σημαντική πληροφόρηση πριν ξεκινήσουμε την Self-Reception σε όλα τα καταστήματα της PSA Retail”.

Προηγούμενο άρθροΜελέτη ανάλυσης ατυχημάτων
Επόμενο άρθροΥποδομή Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στην ΕΕ