Μετά την ίδρυση του νέου business unit ηλεκτροκίνησης τον Απρίλιο, ο όμιλος PSA (Peugeot, Citroën, DS και Opel / Vauxhall) παρουσιάζει τώρα τα πρώτα πλήρως ηλεκτροκίνητα μοντέλα LCV.
Μέχρι το 2025, ο όμιλος PSA σκοπεύει να προσφέρει ηλεκτροκίνητα μοντέλα για το σύνολο των επαγγελματικών του οχημάτων, προκειμένου να αποτελούν τη λύση για τις τελικές παραδόσεις στα κέντρα των πόλεων. Ο όμιλος είχε ήδη μερικά διαφορετικά προγράμματα EV, όπως μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του compact Berlingo, το ηλεκτρικό E-Mehari και το DS E-Tense all-electric. Ακόμα, από την εξαγορά της Opel / Vauxhall, το Ampera E, το μεγαλύτερο έργο της επιχείρησης στην αγορά της ηλεκτροκίνησης.
Η νέα σειρά πλήρως ηλεκτρικών LCV ξεκίνησε τώρα με την ανάπτυξή τους στις πλατφόρμες Peugeot Expert και Citroën Jumpy. Θα παραχθούν στο εργοστάσιο της Sevel Nord στην Hainaut του Βελγίου και θα βρίσκονται στους δρόμους γύρω στα μέσα του 2020. Στη συνέχεια, θα μετατραπούν σε ηλεκτρικά το Berlingo και το Partner και αργότερα τα μεγαλύτερα φορτηγά, τα οποία τώρα συναρμολογούνται στην Ιταλία από την Sevel Sud.
Πλήρως ηλεκτρικά
Ο όμιλος PSA είναι αποφασισμένος να παράγει πλήρως ηλεκτρικά βαν αντί για υβριδικά, εκτός εάν πρόκειται για περιπτώσεις όπου τα ήπια υβριδικά θα ήταν πιο ενδεδειγμένα. Επιπλέον, η εφαρμογή πλήρως ηλεκτρικών LCV επιταχύνεται λόγω των αυστηρότερων κανονισμών και του πολλαπλασιασμού των απαγορεύσεων κυκλοφορίας για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ντίζελ στα κέντρα των πόλεων.
Εξαιτίας αυτής της δυναμικής, συνολικά οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων με μπαταρία αυξάνονται στη Γαλλία, παρότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων τείνουν να παραμένουν στάσιμες τους τελευταίους μήνες. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, οι πωλήσεις ηλεκτρικών LCV αυξήθηκαν κατά 41%, με 3.679 ταξινομημένα οχήματα. Ωστόσο, ο όμιλος PSA δεν πούλησε περισσότερα από 4.000 μονάδες στο σύνολο του έτους, αφήνοντας τα περισσότερα κέρδη στην ανταγωνιστική του Renault με το Kangoo ZE.
Το ξεκίνημα
Για να ξεκινήσει η λειτουργία των e-LCV, ο όμιλος προτίθεται να προσφέρει το ίδιο μηνιαίο μίσθωμα για τα LCV με ηλεκτρικούς κινητήρες και αυτά με κινητήρα εσωτερικής καύσης . Λαμβάνοντας υπόψη το χαμηλότερο κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού οχήματος, το e-LCV συνολικά θα αποδειχθεί πιο ανταγωνιστικό. Ως αποτέλεσμα, ο όμιλος PSA εκτιμά ότι τα πρώτα χρόνια το μερίδιο των ηλεκτρικών LCV θα αυξηθεί έως και 15%.