Η Porsche αναμόρφωσε ριζικά την τρίτη γενιά της Cayenne με εκτενείς αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το πλαίσιο, τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό. Αυτό επεκτείνεται περαιτέρω όχι μόνο στις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και στην πολυτελή καθημερινή άνεση.
Η Porsche παρουσίασε στην Auto Shanghai 2023, την πλήρως ανανεωμένη Cayenne τρίτης γενιάς, με εντυπωσιακές αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το σασί, το design και τον εξοπλισμό, που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο όχι μόνο τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και την πολυτέλεια και την άνεση κατά την διάρκεια της καθημερινής χρήσης.
Η Porsche υιοθετεί στη νέα Cayenne μια πλήρως ανανεωμένη φιλοσοφία οθόνης και οργάνων ελέγχου. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό του μοντέλου περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6″ καμπυλόγραμμου σχεδιασμού με αυτόνομο design και επιλογές διαφοροποιημένης προβολής. Παρέχει ενσωματωμένες εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music για βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα. Μια οθόνη 10,9″ είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στη θέση του συνοδηγού.
Στην Ευρώπη, η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές παραλλαγές κινητήρα. Ένας πλήρως ανανεωμένος τετράλιτρος, διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 αποκλειστικά από την Porsche αντικαθιστά στη νέα Cayenne S τον παλαιότερο κινητήρα V6. Με μέγιστη ισχύ 474 ίππων και ροπή 600 Nm έχει βελτιωθεί κατά 34 ίππους και 50 Nm ροπής σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 273 χλμ/ώρα. Η νέα Cayenne έχει και έναν βελτιωμένο τρίλιτρο κινητήρα turbo V6 που παράγει 353 ίππους και 500 Nm ροπής.
Από την άλλη ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα με βελτιωμένη ισχύ από 30 kW σε 130 kW (176 ίπποι), η νέα σχεδιασμένη ισχύς εξόδου αγγίζει τα 346 kW (470 ίπποι). Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, είναι πλέον εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 90 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Ένας νέος φορτιστής 11 kW εγκατεστημένος στο όχημα μειώνει πλέον τον χρόνο φόρτισης, εφόσον χρησιμοποιείται κατάλληλη πηγή τροφοδοσίας.
Τέλος, η 3η έκδοση κινητήρα που όμως δεν θα κυκλοφορήσει εντός ΕΕ, είναι σχεδιασμένος για κορυφαίες επιδόσεις και θα κοσμεί την Turbo GT. Η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 14 kW (19 ίπποι) και ανήλθε στα 485 kW (659 ίπποι). Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από 0 στα 100χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 305 χλμ/ώρα.