Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς υβριδικών οχημάτων που φορτίζονται και από παροχή κοινού δικτύου ηλεκτροδότησης (Plug-In), στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ως μέρος της στρατηγικής για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, η Peugeot ανακοινώνει την δημιουργία μίας νέα γκάμας τέτοιων sport οχημάτων από το 2020. H γαλλική φίρμα θα συγκεντρώσει τους πόρους της στην ανάπτυξη τέτοιων οχημάτων. Έτσι, αποφάσισε να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα WRX στο τέλος του 2018, αφού η εξέλιξη του τελευταίου σε ηλεκτροκίνητο είναι αμφίβολη.

Με την ιστορία των 208 χρόνων, η Peugeot προσεγγίζει την ενεργειακή μετάβαση με στρατηγική. Το νέο Peugeot 3008 Hybrid4 και το νέο σεντάν 508 και 508 SW H Hybrid, τα οποία παρουσιάστηκαν στο Παρίσι, ενσωματώνουν τον μετασχηματισμό της μάρκας και την αξιοσημείωτη επιτάχυνση όλων των μοντέλων προς την ηλεκτροκίνηση από το 2019. Πιστή στο DNA της, η γαλλική φίρμα συνεχίζει την επιθετική της πολιτική και επιλέγει να προσφέρει στους πελάτες της μία γκάμα ηλεκτροκίνητων sport αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Αυτές οι sport, ηλεκτρικές εκδόσεις θα δημιουργηθούν σε συνεργασία με τις ομάδες της Peugeot Sport και θα συμβάλουν στον στόχο του περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, κατ’ αντιστοιχία με τις οδηγίες των Ευρωπαϊκών Ιδρυμάτων που είναι υπεύθυνα για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η γαλλική φίρμα έχει αποφασίσει να επικεντρωθεί στην κατασκευή τέτοιων νέων οχημάτων, σε ένα πλαίσιο, στο οποίο η αβεβαιότητα που περιβάλλει την εξέλιξη του πρωταθλήματος WRX με θερμικούς κινητήρες προς ένα ηλεκτρικό μέλλον μέχρι το 2021 είναι πραγματικότητα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας ο Jean-Philippe Imparato, CEO της Peugeot, δήλωσε σχετικά:

“Η οδηγική απόλαυση βρίσκεται στην καρδιά της ιστορίας της μάρκας. Η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων είναι μία νέα ευκαιρία να προσφέρουμε εκδόσεις υψηλών επιδόσεων στους πελάτες μας, οι οποίοι αναζητούν τον συνδυασμό της sport αίσθησης και των χαμηλών εκπομπών  ρύπων. Οι οδηγικές αισθήσεις θα ενισχυθούν από την απόδοση που εξασφαλίζει η ηλεκτροκίνηση. Νέοι ορίζοντες προς διερεύνηση, νέες προκλήσεις προς κατάκτηση, η περιπέτεια της Peugeot συνεχίζει να οδεύει προς ένα συναρπαστικό μέλλον. Η συμβατικότητα δεν θα αποτελέσει ποτέ μέρος του DNA μας”.

Ο CEO της Peugeot έγραψε σε συνεχόμενες ανακοινώσεις στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter σχετικά με την απόφαση αυτή τα εξής: “Η ανακοίνωση δεν συνδέεται με τα αποτελέσματά μας στον διαγωνισμό ή τους πιλότους μας. Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλες τις οικογένειες και τις ομάδες του Peugeot_Hansen για το εξαιρετικό ταλέντο, την ομαδικότητα και το αγωνιστικό πνεύμα, την αποφασιστικότητα και τη σουηδική καλοσύνη που μοιράστηκαν μαζί μας”.

“Η απόφαση να σταματήσουμε το WRX φαίνεται πολύ σκληρή, αλλά η αποστολή μου ως Διευθύνων Σύμβουλος είναι να λαμβάνω αποφάσεις τη σωστή στιγμή για να διασφαλίσω τη βιωσιμότητα της εταιρείας και των εργαζομένων. Και το πραγματικό πλαίσιο μας ώθησε να αντιδράσουμε γρήγορα: Στις 3 Οκτωβρίου – κατά τη διάρκεια Paris Motor Show! – τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα αποφάσισαν να ενισχύσουν τον κανονισμό στην Ευρώπη για μείωση κατά 40% των εκπομπών CO2 το 2030, με βάση τα 95g που έχουν ήδη καθοριστεί για το 2020″.

“Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να συμμορφωθούμε με τα νέα όρια αν δεν θέλουμε να εξαφανιστούμε. Η αβεβαιότητα ενός μελλοντικού πρωταθλήματος e-WRX δεν είναι συμβατή με την ατζέντα της ηλεκτροκίνησης μας, η οποία ξεκινάει τώρα! Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποσυρόμαστε από το WRX”.

“Η απόφασή μας είναι η διαρθρωτική και προς το παρόν θα ανακατανείμουμε τους πόρους μας για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας αναπτύσσοντας νέες sport εκδόσεις υψηλών επιδόσεων και χαμηλών εκπομπών, οι οποίες αναπτύσσονται από την Peugeotsport”.

“Για πολλά χρόνια μας ρωτούσαν πότε θα αναπτύξουμε στην Peugeot ισχυρούς κινητήρες. Τώρα! Έχουμε την ευκαιρία να έχουμε την πιο sport σύνθεση που είχαμε ποτέ στη Peugeot!”

“Στην Peugeot και την Peugeotsport, είμαστε “λάτρεις των αυτοκινήτων”, οπότε να είστε βέβαιοι ότι οι αισθήσεις και η ευχαρίστηση βρίσκονται στο νέο μας ζητούμενο! Δεν ξεχνάμε τις ρίζες μας, αλλά από εδώ και στο εξής ασχολούμαστε μόνο με τον ενεργητικό μας μετασχηματισμό, με το σύνθημά μας #UnboringTheFuture!”.

 

Προηγούμενο άρθροΤαξινομήσεις επιβατικών στην ΕΕ: + 2,5% το 9μηνο του 2018 -23,5% το Σεπτέμβριο
Επόμενο άρθροKίνα: Tο πεπρωμένο για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες