Δυναμική θα είναι η παρουσία της Peugeot ΓΚΑΛΛΟ στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Σάββα Λευκαδίτη και Κώστα Κόντο να μοιράζονται το ολοκαίνουριο Peugeot 208 Rally4.

Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) στις 9-12 Σεπτεμβρίου, μετά από 8 χρόνια απουσίας, είναι η σημαντικότερη είδηση των τελευταίων ετών για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Κατά το πέρασμα των δεκαετιών, η σχέση των Ελλήνων αγωνιζόμενων με τον εθνικό μας αγώνα υπήρξε άρρηκτη, γεγονός που συνεχίζεται μέχρι σήμερα, όπως αποδεικνύει και η παρουσία των πληρωμάτων από τη χώρα μας, στον 9ο γύρο του φετινού WRC.

Πιστή στο ραντεβού με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και τηρώντας την οικογενειακή παράδοση, η Peugeot ΓΚΑΛΛΟ ετοιμάζεται, με πλήρωμα τους Σάββα Λευκαδίτη-Κώστα Κόντο, για την πρώτη συμμετοχή με το νέο Peugeot 208 Rally4 που θα έχει το Νο.61 στις πόρτες.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και έχει εξελιχθεί από την Peugeot Sport.

Στόχος του έμπειρου πληρώματος, είναι ο τερματισμός στην καλύτερη δυνατή θέση και η επικράτηση στην άτυπη κατάταξη των δικίνητων αυτοκινήτων, στο πλαίσιο της κλάσης RC4.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα έχει ως επίκεντρο την πόλη της Λαμίας.

Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η «Cosmote 5G Athens Stage», που θα αποτελέσει για πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα, ειδική διαδρομή στο κέντρο  της Αθήνας.

Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου στη Λαμία, έπειτα από 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 292,19 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Ομάδα: Peugeot ΓΚΑΛΛΟ Α.Ε.

Πλήρωμα: Σάββας Λευκαδίτης- Κώστας Κόντος

Αυτοκίνητο: Peugeot 208 Rally4

Team Manager: Βαγγέλης Γκάλλο

Τεχνική υποστήριξη : EMC Motorsport, Λευκαδίτης Motorsport

Μηχανικοί : Κώστας Σπύρου, Νίκος Λευκαδίτης, Δημήτρης Λευκαδίτης, Δημήτρης Λούκας, Θοδωρής Κούλης, Θανάσης Μπούτσικος, Στέλιος Παντελάκης

Χορηγοί : Αναγνώστου Φυτοχώματα, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG), Lotos Oil, Cafe 25 seconds Vari

Χορηγός επικοινωνίας : 4ΤΡΟΧΟΙ

Κώστας Κόντος (αριστερά) και Σάββας Λευκαδίτης

Πλήρωμα

Οδηγός: Σάββας Λευκαδίτης

Ημερομηνία γέννησης: 23 Σεπτεμβρίου 1980

Πρώτος αγώνας : Ολυμπιακό Ράλλυ  2004

Κυριότερες διακρίσεις : Πρωταθλητής Ελλάδος F2 2013, Πρωταθλητής Ελλάδος Χώματος F2 2012, Κυπελλούχος Ελλάδος κλάσης Α/6 2013

Συμμετοχές στο Ακρόπολις : 7 (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018)

Δήλωση : “Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι μέρος της επιστροφής του  Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο αγώνα, στο πλαίσιο του WRC, είναι όνειρο για κάθε Έλληνα οδηγό και προσωπικά, δεν αποτελώ εξαίρεση. Νιώθω ακόμη ιδιαίτερη χαρά και ευθύνη, καθώς μαζί με τον συνοδηγό μου Κώστα Κόντο, θα οδηγήσουμε για πρώτη φορά το νέο 208 Rally4 της Peugeot ΓΚΑΛΛΟ. Αυτό από μόνο του είναι μια ξεχωριστή πρόκληση, αφού ακόμη δεν έχουμε μεγάλη εξοικείωση με το αυτοκίνητο. Ωστόσο, προετοιμαζόμαστε εντατικά, για να είμαστε πανέτοιμοι σε αυτό το μεγάλο ραντεβού. Στόχος μας για το ΕΚΟ Ράλλυ  Ακρόπολις, είναι να κινηθούμε όσο ταχύτερα γίνεται, να ευχαριστηθούμε τον ξεχωριστό αυτό αγώνα και να φτάσουμε στη ράμπα του τερματισμού, έχοντας ικανοποιήσει εαυτούς, τους συνεργάτες μας και τους θεατές. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας Αναγνώστου Φυτοχώματα, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG), Lotos Oil, Cafe 25 seconds Vari καθώς και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ, με το οποίο έχω ξεχωριστή σχέση λόγω της συμμετοχής μου στον θεσμό “Γίνε Πρωταθλητής”.

Συνοδηγός : Κώστας Κόντος

Ημερομηνία γέννησης : 30 Ιανουαρίου 1962

Πρώτος αγώνας : Γύρος Πελοποννήσου 1984

Κυριότερες διακρίσεις : Κυπελλούχος Χώματος 2017, Κυπελλούχος Ασφάλτου κλάσης Α/5 1996, Κυπελλούχος Ράλλυ  κλάσης Α/5 2001

Συμμετοχές στο Ακρόπολις : 9 (1987, 2000, 2005, 2006, 2011, 2012, 2013, 2017, 2018)

Δήλωση: “Όσα χρόνια και αν περάσουν, η συμμετοχή σε έναν αγώνα όπως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα αποτελεί μια ξεχωριστή στιγμή για όλους μας. Η επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι πολύ σημαντική και νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά που θα βιώσουμε “εκ των έσω” αυτή την ξεχωριστή εμπειρία. Σε αγωνιστικό επίπεδο, θα προσπαθήσουμε να εξοικειωθούμε όσο ταχύτερα γίνεται με το νέο μας αυτοκίνητο. Προφανώς το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας, όμως αυτό το γνωρίζουμε, οπότε θα προσπαθήσουμε να βρούμε το σημείο τομής, ώστε να αποφύγουμε τα προβλήματα χωρίς όμως να θυσιάσουμε μεγάλο μέρος από την ταχύτητά μας”.

Αυτοκίνητο Peugeot 208 Rally4 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 3κύλινδρος 1,2 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος (τούρμπο)

Μέγιστη ισχύς : 208 ίπποι στις 5.450 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή : 290 Nm στις 3.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχυτήτων : Σειριακό 5 σχέσεων της Sadev

Κίνηση : στους εμπρός τροχούς

Ανάρτηση : Ρυθμιζόμενη τριών δρόμων

Φρένα : Αεριζόμενοι δίσκοι 283 χιλιοστών εμπρός, δίσκοι 290 χιλιοστών πίσω

Ελάχιστο βάρος: 1.080 κιλά (ελάχιστο) – 1.250 κιλά (με το πλήρωμα)

Προηγούμενο άρθροΑνανεώνονται οι Africa Twin και Africa Twin Adventure Sport
Επόμενο άρθροΞεκίνησαν οι παραδόσεις των πρώτων καινούργιων Qashqai