Η Daimler Trucks προχωρά συστηματικά στο επόμενο βήμα για την ηλεκτροκίνηση των φορτηγών της με το ηλεκτρικό μπαταρίας Mercedes-Benz eEconic. Χάρη στα χαρακτηριστικά του στην εργονομία και την ασφάλεια, το eEconic είναι ιδανικό ως όχημα συλλογής απορριμμάτων αστικής κυκλοφορίας. Η παραγωγή της σειράς έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2022.

Το εργοστάσιο Wörth της Mercedes-Benz στη Γερμανία θα ξεκινήσει την παραγωγή του eActros το 2021. Θα δημιουργηθεί ένα νέο φάσμα εργασιών στην κατασκευαστική διαδικασία και οχήματα με ηλεκτροκίνηση θα ενσωματωθούν εύκολα στην υπάρχουσα ροή παραγωγής.

“Now & Next”, το “Τώρα & το Μετά” είναι ο τίτλος με τον οποίο η Mercedes-Benz Trucks παρουσιάζει τα νέα της προϊόντα στο εργοστάσιο Wörth και δίνει μια εικόνα για το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας. Μεταξύ των νέων προϊόντων που εκτίθενται είναι ένα αρχέτυπο του ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας eActros για την διανομή φορτίων βαρέως τύπου. Μοιάζει με το όχημα μαζικής παραγωγής και δίνει μια απτή αίσθηση για το μελλοντικό μοντέλο. Η μαζική παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το 2021 στο εργοστάσιο Wörth – παράλληλα με την τρέχουσα κατασκευή φορτηγών με κινητήρες καύσης. Το eEconic, που είναι σχεδιασμένο ειδικά για δημοτική χρήση, βασίζεται στο Mercedes-Benz eActros και προορίζεται να το διαδεχθεί σε μαζική παραγωγή το 2022.

Ο Matthias Jurytko, Επικεφαλής του εργοστασίου της Mercedes-Benz στο Wörth δήλωσε: “Είμαι ευτυχής που θα κατασκευάσουμε την πρώτη γενιά των Mercedes-Benz eActros εδώ στο Wörth. Η έναρξη της μαζικής παραγωγής του χρόνου αποτελεί σημαντικό ορόσημο για το εργοστάσιο και την περιοχή. Επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο του εργοστασίου Wörth και κάνουμε ένα ακόμα θετικό βήμα προς την κατεύθυνση των μεταφορών ουδέτερου CO2”.

Η ηλεκτροκινητικότητα θα δώσει επίσης νέες προοπτικές στους εργαζόμενους στην παραγωγική διαδικασία, καθώς θα προκύψουν νέου τύπου διαδικασίες και εργασίες. Σύμφωνα με τον Matthias Jurytko: “Στις εγκαταστάσεις, οι προετοιμασίες παραγωγής βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη ώστε να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις για τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Για παράδειγμα, εκπαιδεύουμε τους μελλοντικούς ειδικούς μας στον τομέα των συστημάτων υψηλής τάσης – έναν θεμελιώδη τομέα εξειδίκευσης όσον αφορά στη συναρμολόγηση μπαταριών αυτοκινήτων και την κατασκευή ηλεκτρικών φορτηγών”.

Η απόφαση υπέρ του εργοστασίου ελήφθη επίσης με την πλήρη υποστήριξη των εκπροσώπων του συμβουλίου εργαζομένων. Ο Thomas Zwick, πρόεδρος του συμβουλίου εργαζομένων του Wörth, αναφέρει: “Αυτή τη στιγμή ιδιαίτερα, η επιλογή κατασκευής της πρώτης σειράς eActros στο Wörth στέλνει ένα πολύ θετικό και σημαντικό μήνυμα. Είναι κάτι για το οποίο αγωνιστήκαμε και είμαι υπερήφανος που μας αναθέτουν την κατασκευή των μελλοντικών προϊόντων μας. Αυτό σημαίνει ότι εξασφαλίζουμε τις θέσεις εργασίας του εργοστασίου και, μαζί με το προσωπικό, ακολουθούμε τον δρόμο προς τα εμπρός: συγκεκριμένα τη μετάβαση ενός ολόκληρου κλάδου σε νέα συστήματα κίνησης, περισσότερη ευελιξία και συνδεσιμότητα”.

 

Προηγούμενο άρθροΣυμφωνία Mobileye – Geely για το Lynk & Co
Επόμενο άρθροTo νέο Suzuki SWIFT Hybrid facelift