Η Nissan, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ανακηρύχθηκε ως μία από τις μάρκες με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο.
Το Laureus Sport for Good Index αναγνωρίζει τη συμβολή της Nissan στην κατεύθυνση θετικών κοινωνικών αλλαγών, μέσω του αθλητισμού.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Laureus, σε συνεργασία με την SportsPro, ανακήρυξε την Nissan ως μία από τις μάρκες με την μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο, στο δείκτη Laureus Sport for Good Index.
Ο δείκτης υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της Nissan στον αθλητισμό μέσω ποικίλων πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής της στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων της Formula E και έργων που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως το Nissan Possibilities Project στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ως η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που αναφέρεται στον συγκεκριμένο δείκτη, η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά τη δέσμευση της Nissan να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη εταιρεία και να συμβάλει σε έναν καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς κόσμο. Αυτό είναι αναπόσπαστο στοιχείο του μακροπρόθεσμου οράματος Nissan Ambition 2030 της εταιρείας, για την ενίσχυση της κινητικότητας αλλά και πέραν αυτής, μέσω τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και ευφυΐας οχημάτων.
Ο δείκτης, που λανσαρίστηκε το 2021, αναδεικνύει 29 εμπορικά σήματα που, μέσω της συνεργασίας, της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, συνεισφέρουν σημαντικά στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) που έχουν τεθεί από τα Ηνωμένα Έθνη.
Ο Joji Tagawa, επικεφαλής βιωσιμότητας της Nissan, δήλωσε: “Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που μας αναγνωρίζει ξανά ο Laureus Sport for Good Index, για τις προσπάθειές μας να επηρεάσουμε θετικά τα άτομα και την κοινωνία μέσω της δύναμης του αθλητισμού. Η αειφορία βρίσκεται στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας και μας εμπνέει για να υλοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο όραμά μας. Θα συνεχίσουμε να πρωτοστατούμε στις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας σε όλες τις δράσεις μας, που ενισχύουν την κινητικότητα και όχι μόνο.”