Η Nissan σκοπεύει να μειώσει σημαντικά την παρουσία της στην Ευρώπη, αναθέτοντας τις δραστηριότητες πωλήσεων στη Renault σε όλες τις αγορές εκτός από πέντε, καθώς αναμένεται ρεκόρ ετήσιας λειτουργικής ζημίας 340 δισ. γιεν στις 31 Μαρτίου, που αποδίδεται κυρίως στην Ευρώπη.
Οι αγορές-στόχοι της Nissan στην Ευρώπη θα είναι η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και η Ισπανία – χώρες όπου τα EV υιοθετούνται περισσότερο. Η ιαπωνική εφημερίδα Yomiuri αναφέρει επίσης τη «βόρεια Ευρώπη», αλλά δεν είναι σαφές ποιες χώρες περιλαμβάνονται. Η Ολλανδία, που είναι επίσης μια σημαντική χώρα της ΕΕ για τα EV, θα εξαιρεθεί.
Η Nissan ανακοίνωσε επίσης ότι θα κλείσει το εργοστάσιό της στην Avila της Ισπανίας, όπου κατασκεύαζε ελαφρά φορτηγά μέχρι το τέλος του 2019. Το εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη θα κλείσει επίσης στα τέλη του επόμενου έτους, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να αναθέσει μεγαλύτερη παραγωγή στην Renault για την Ευρώπη.
Το σχέδιο ανάκαμψης της Nissan επικεντρώνεται περισσότερο στην Ιαπωνία, την Κίνα και τις ΗΠΑ, με διακοπή δραστηριοτήτων σε άλλες αγορές, όπως στην Ευρώπη. Δεν είναι σαφές εάν το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου θα επηρεαστεί επίσης από αυτό το σχέδιο ή από το Brexit.
Η Mitsubishi ανακοίνωσε επίσης πέρυσι πως θα αποσυρθεί από την Ευρώπη.