Η νέα σπορ, κομψή δίθυρη CLE Coupé συνδυάζει τις αναλογίες ενός κουπέ με τη μοντέρνα σχεδιαστική έφραση της Mercedes-Benz, με ρέουσες επιφάνειες.

Η Mercedes-Benz συνεχίζει τη μακρά παράδοση των σπορ, κομψών αυτοκινήτων με μια νέα, ξεχωριστή σειρά. Η νέα CLE Coupé διαθέτει τις τεχνικές καινοτομίες της C-Class και της E Class. Με την εκφραστική του σχεδίαση, τον ιδιαίτερο εξοπλισμό άνεσης και την στιβαρή, σπορ οδήγηση, το νέο δίθυρο διαθέτει δική του προσωπικότητα. Το λανσάρισμα του CLE Coupé θα ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Νοέμβριο. Το CLE Cabriolet θα ακολουθήσει το επόμενο έτος, για τους λάτρεις της υπαίθρου. Με τη νέα σειρά, η Mercedes-Benz ικανοποιεί την επιθυμία πολλών πελατών των κατηγοριών C και E-Class.

Εμβληματική σχεδίαση

Μακρύ μεταξόνιο, έντονα κεκλιμένη κολόνα Α, βραχύ ρύγχος και ελαφρώς μεγαλύτερος οπίσθιος πρόβολος, με έντονες γωνίες και μεγάλους τροχούς. Το νέο CLE Coupé συνδυάζει σπορ, κομψές αναλογίες με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Mercedes Benz. Πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes-Benz, το αποτέλεσμα είναι στιβαρό και δυναμικό από κάθε οπτική γωνία.

Σπορ εμφάνιση

Το κεκλιμένο ρύγχος («ρύγχος καρχαρία») με χαμηλό καπό, οι επίπεδοι προβολείς LED μοναδικού σχεδιασμού και η νέα τρισδιάστατη μάσκα προσδίδουν εξαιρετικά κομψή σπορ εμφάνιση. Οι τονισμένοι θόλοι στο μακρύ καπό παραπέμπουν στους ισχυρούς κινητήρες έως και έξι κυλίνδρων. Το έντονο οπίσθιο τμήμα χαρακτηρίζεται από ρέουσες επιφάνειες με φώτα LED και τρισδιάστατα φωτεινά σώματα.

Άπλετος χώρος

Με μήκος 4.850 χιλιοστά, πλάτος 1.860 χιλιοστά και ύψος 1.428 χιλιοστά, το νέο δίθυρο είναι το μεγαλύτερο κουπέ στη μεσαία κατηγορία. Με τις διαστάσεις του –ιδίως το κατά 25 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο– η CLE Coupé προσφέρει σημαντικά περισσότερο χώρο από την C-Class Coupé. Ειδικά οι πίσω επιβάτες διαθέτουν 10 χιλιοστά περισσότερο χώρο για το κεφάλι, 19 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τους ώμους και τους αγκώνες και 72 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τα πόδια. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος κατά 60 λίτρα και χωράει άνετα τρεις τσάντες γκολφ.

Σπορ πολυτέλεια

Στο εσωτερικό υπάρχει πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών, κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών για τον οδηγό και δυναμικός φωτισμός με επιλογή 64 αποχρώσεων. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι τα εμπρόσθια σπορ καθίσματα, αποκλειστικά για την CLE. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό ηχοσύστημα Burmester® 3D, διατίθενται δύο ηχεία στα προσκέφαλα που αποδίδουν ιδιαίτερα ξεχωριστή και καθηλωτική μουσική εμπειρία, με Dolby Atmos και Spatial Audio.

Ειδική λειτουργία εύκολης πρόσβασης

Για πρώτη φορά στη Mercedes-Benz, τα εμπρόσθια καθίσματα δεν μετακινούνται με μοχλό, αλλά με μια κομψή θηλιά από δέρμα Nappa, βολικά τοποθετημένη στο άνω άκρο της πλάτης.

MBUX τελευταίας γενιάς

Η CLE Coupé δανείζεται πολλές ψηφιακές καινοτομίες της νέας E-Class. Με τη νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών συστημάτων και το σύστημα infotainment MBUX τρίτης γενιάς, είναι το πιο έξυπνο κουπέ της μάρκας. Προσφέρει εξαιρετικά διαδραστική ψυχαγωγική εμπειρία, με διάφορες εφαρμογές και νέο επίπεδο εξατομίκευσης, με πρακτικά αυτοματοποιημένες λειτουργίες.

Ηλεκτροκίνητη οδηγική εμπειρία

Η νέα CLE Coupé θέτει νέα πρότυπα απόδοσης χάρη στην συστηματική ηλεκτροκίνηση και την έξυπνη μείωση όγκου. Όλοι οι κινητήρες είναι ήπιοι υβριδικοί με ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης και ηλεκτρικό σύστημα 48 volt. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής τετρακύλινδρων μονάδων και του πιο ισχυρού εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων (ανεπίσημα στοιχεία Mercedes-Benz CLE 450 4MATIC: μικτή κατανάλωση καυσίμου (WLTP): 8,6-7,8 λίτραl/100 χλμ; μικτές εκπομπές CO₂ (WLTP): 196-176 γρ/χλμ)[1].

Σπορ και άνετη οδηγική απόλαυση

Το πλαίσιο είναι χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά. Το προαιρετικό DYNAMIC BODY CONTROL, με διαρκώς ρυθμιζόμενη απόσβεση εμπρόσθιου και οπίσθιου άξονα, σε συνδυασμό με το σύστημα τετραδιεύθυνσης, του πακέτου Technology, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα ευέλικτη και άνετη οδηγική απόλαυση. Η γωνία στροφής είναι 2,5 μοίρες και μειώνει τον κύκλο περιστροφής κατά 50 εκατοστά. Παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις της, η οπισθοκίνητη CLE Coupé έχει μικρότερο κύκλο περιστροφής από την C-Class Coupé (10,7 έναντι 11,2 μέτρων).

Ιδιαίτερη ασφάλεια

Πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, μερικά από τα οποία εξελίχθηκαν περαιτέρω, παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ενίσχυση προσοχής, ενεργό υποβοήθηση πέδησης, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, υποβοήθηση ορίου ταχύτητας και εξοπλισμό στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας. Στη Δυτική Ευρώπη, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC διατίθεται στάνταρ.


[1] Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO₂, κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και αυτονομίας είναι ανεπίσημα και καθορίστηκαν εσωτερικά, βάσει της διαδικασίας πιστοποίησης ” WLTP”. Δεν διατίθενται προς το παρόν επίσημα στοιχεία από αναγνωρισμένο οργανισμό.

Προηγούμενο άρθροStellantis: Νέα πλατφόρμα STLA Medium για BEV
Επόμενο άρθροΟ Γιάννης Μεθενίτης στον Όμιλο Συγγελίδη