Η νέα Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ είναι ένα compact SUV επιδόσεων για κάθε τρόπο ζωής. Ένα γρήγορο γύρος σε μια αγωνιστική πίστα ή ένα Σαββατοκύριακο στα βουνά με τον αθλητικό εξοπλισμό στο πίσω μέρος.
Οι νέες GLA 45 4MATIC+ και GLA 45 S 4MATIC+ κυριαρχούν σε πλήθος πεδίων. Όταν απαιτείται, αυτά τα πολυτάλαντα compact μπορούν να σημειώσουν επιδόσεις που εντυπωσιάζουν ακόμα και ιδιοκτήτες σπορ αυτοκινήτων.
Ο κινητήρας 2,0 λίτρων είναι ο πιο ισχυρός τετρακύλινδρος turbo κινητήρας μαζικής παραγωγής και διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος και ροπής στρέψης. Ακόμα και το βασικό μοντέλο που αποδίδει 285 kW (387 hp) είναι ισχυρότερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Η έκδοση S με ισχύ 310 kW (421 hp) συναγωνίζεται πολύ υψηλότερες κατηγορίες οχημάτων. Η ενεργή, πλήρως μεταβλητή 4κίνηση AMG Performance 4MATIC+ κατανέμει την ισχύ στους πίσω τροχούς κατ΄επιλογή μέσω του συστήματος AMG TORQUE CONTROL, παρέχοντας έτσι κορυφαία πρόσφυση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός νέου διαφορικού οπίσθιου άξονα διπλού συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων – έναν για κάθε πίσω τροχό. Το σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT 8G κατανέμει την ισχύ σε κλάσμα του δευτερολέπτου ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.
“Η δεύτερη γενιά του πολύ επιτυχημένου compact σπορ μοντέλου μας έχει πλέον ολοκληρωθεί. Το χαρτοφυλάκιο GLA, με τις Mercedes-AMG GLA 45 και GLA 45 S, περιλαμβάνει πλέον τον καινοτόμο τετρακύλινδρο υπερσυμπιεσμένο κινητήρα, θέτοντας έτσι το σημείο αναφοράς σε αυτήν την κατηγορία. Επιπλέον, η νέα GLA 45 δεν είναι μόνο πολύ πιο δυναμική, αλλά και πιο πρακτική στην καθημερινή χρήση από την προκάτοχό της, προσφέροντας έτσι τη γοητεία της σε κοσμοπολίτες και δυναμικούς χρήστες”, δήλωσε ο Tobias Moers, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH.
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ (μικτή κατανάλωση καυσίμου 9,2-9,1 l / 100 χλμ, μικτές εκπομπές CO2 211-209 g / χλμ) 1 και GLA 45 S 4MATIC+ (μικτή κατανάλωση καυσίμου 9,3-9,2 l / 100 χλμ, μικτές εκπομπές CO2 212-210 g / χλμ).
Τα αναφερόμενα στοιχεία προσδιορίστηκαν σύμφωνα με την προκαθορισμένη μέθοδο μέτρησης. Είναι στοιχεία “NEDC CO2” σύμφωνα με το άρθρο 2 αριθ. 1 του κανονισμού εφαρμογής (ΕΕ) 2017/1153. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση τα στοιχεία αυτά.