Το Κέντρο Ανάπτυξης Μελλοντικής Κινητικότητας του BMW Group στο Sokolov
Το Κέντρο Ανάπτυξης Μελλοντικής Κινητικότητας του BMW Group στο Sokolov

Η μεγαλύτερη εγκατάσταση δοκιμών της BMW στον κόσμο, εγκαινιάστηκε στο Sokolov και εκτείνεται σε επιφάνεια 6.000 στρεμμάτων. Επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ για δοκιμές αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης.

Το BMW Group εγκαινίασε τη λειτουργία του Future Mobility Development Center (FMDC), του νέου κέντρου δοκιμών του στο Sokolov της Τσεχίας. Ο χώρος δοκιμών για πλήρως αυτοματοποιημένη ανάπτυξη και test drives εγκαινιάστηκ επισήμως, παρουσία του Petr Očko, Αναπληρωτή Υπουργού Βιομηχανίας και Εμπορίου της Τσεχίας και του Petr Kulhánek, Κυβερνήτη της περιοχής Karlovy Vary, από την Ilka Hortsmeier, Μέλος Δ.Σ. του BMW Group υπεύθυνη Ανθρωπίνων Πόρων & Real Estate και τον Frank Weber, Μέλος Δ.Σ. του BMW Group για την Ανάπτυξη.

Ως η πρώτη εγκατάσταση εξέλιξης του είδους στην κεντρική Ευρώπη, το FMDC, στο οποίο επενδύθηκαν 300 εκατομμύρια ευρώ, θα διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας στον τομέα της κινητικότητας. Η πρώην περιοχή εξόρυξης έχει μετατραπεί σε κόμβο καινοτομίας που απασχολεί περισσότερους από εκατό εξειδικευμένους εργαζόμενους. Το σύνολο των εγκαταστάσεων προσφέρει το καλύτερο περιβάλλον για δοκιμές υψηλής και πλήρως αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης σε πραγματικές συνθήκες, οι οποίες έρχονται να συμπληρώνουν την εικονική προσομοίωση οδηγικών καταστάσεων. Μέσω αυτού του συνδυασμού εικονικής προσομοίωσης και δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες, το BMW Group ανταποκρίνεται στις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας των πελατών του. Το FMDC στο Sokolov συμπληρώνει το υπάρχον δίκτυο εγκαταστάσεων δοκιμών της BMW, στο Aschheim στο Μόναχο, στο Miramas στη Γαλλία και στο Arjeplog στη Σουηδία.

«Με το νέο μας Κέντρο Ανάπτυξης Μελλοντικής Κινητικότητας, δημιουργήσαμε έναν μοναδικό στο είδος του χώρο δοκιμών, σχεδιασμένο αποκλειστικά για τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης μέχρι το επίπεδο 4. Σε 6.000 στρέμματα γης, δοκιμάζουμε όλες τις πιθανές συνθήκες οδήγησης με μέγιστη ευελιξία και τεράστια αποτελεσματικότητα: πόλη, επαρχιακό δίκτυο, αυτοκινητόδρομος, καθώς και αυτοματοποιημένη στάθμευση. Το αξιοσημείωτο είναι ότι μπορούμε να εκτελούμε τις ενότητες δοκιμών μας τη μία μετά την άλλη χωρίς διακοπή. Αυτό καθιστά τις δοκιμές μας όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές, αξιόπιστες και πελατοκεντρικές», δήλωσε ο Frank Weber.

Ο νέος χώρος δοκιμών όχι μόνο επιτρέπει τη δοκιμή και την περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογικών καινοτομιών, αλλά αποτελεί επίσης παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο τα υψηλότερα πρότυπα περιβαλλοντικής προστασίας και βιωσιμότητας έχουν ενσωματωθεί και εφαρμόζονται με συνέπεια. Καθ’ όλη τη διάρκεια του σχεδιασμού και της δημιουργίας του κέντρου δοκιμών, η BMW συνεργάστηκε στενά με μια εξειδικευμένη ομάδα παρακολούθησης οικολογικών κατασκευών.

«Η προσπάθεια να καταστήσουμε την κινητικότητα ηλεκτρική, ψηφιακή και βιώσιμη δεν σταματά μόνο στα οχήματά μας στο BMW Group. Λαμβάνουμε υπόψη ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα, συμπεριλαμβανομένων των δικών μας εγκαταστάσεων. Μαζί με τους συνεργάτες μας, καταφέραμε να εξελίξουμε ένα πρώην επιφανειακό ορυχείο εδώ στο Sokolov σε ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό χώρο δοκιμών και να δημιουργήσουμε νέες, ελκυστικές θέσεις εργασίας», δήλωσε η Ilka Horstmeier. «Το Κέντρο Ανάπτυξης Μελλοντικής Κινητικότητας και η υποδομή φόρτισης που διαθέτει τροφοδοτούνται με 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα προς την απαλλαγή από τον άνθρακα στις εγκαταστάσεις μας σε όλο τον κόσμο».

Πέραν της χρήσης πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, ο χώρος είναι εξοπλισμένος με καινοτόμο σύστημα διαχείρισης νερού που συλλέγει συστηματικά το νερό της βροχής και το χρησιμοποιεί για το βρέξιμο των επιφανειών στις οποίες πραγματοποιούνται οι δοκιμές. Η προστασία και η προώθηση της τοπικής βιοποικιλότητας ελήφθησαν επίσης υπόψη καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού με συστήματα ελέγχου αμφίβιων να εγκαθίστανται σε όλη την περιοχή για να διασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση των ζώων από το πεδίο δοκιμών. Για την κατασκευή του χώρου χρησιμοποιήθηκαν 2,2 εκατομμύρια κυβικά μέτρα χώματος που προέρχονται από κοντινά ορυχεία. Έτσι, δεν απομονώθηκε πρόσθετη γη, αλλά μια περιοχή που είχε μείνει σε αχρηστία ανακυκλώθηκε για μελλοντική τεχνολογική ανάπτυξη.

Προηγούμενο άρθροNissan: e-4ORCE για όλες τις εποχές
Επόμενο άρθροUber Reserve, με προκράτηση έως και 90 ημέρες