Η Land Rover επενδύει σημαντικά στην υβριδοποίηση και την ηλεκτροκίνηση. Το ολοκαίνουριο Range Rover Evoque, το πολυτελές SUV για την πόλη και πέραν αυτής, παρουσιάζει κατ΄ αρχήν μια έκδοση ήπιου υβριδικού 48 βολτ, ακολουθούμενη από ένα plug-in hybrid στο τέλος του 2019.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ολοένα και αυστηρότερες νομοθεσίες περί εκπομπών και τη φιλοδοξία της Land Rover να συμβάλλει σε ένα πιο πράσινο μέλλον για τον πλανήτη, η αποστολή των μηχανικών που ανέπτυξαν τη δεύτερη γενιά Range Rover Evoque ήταν ευθύς εξ αρχής οικολογική. Μαζί με τη μείωση του CO2 που απαιτείται για την κατασκευή και την οδήγηση των Land Rover, η υπεύθυνη χρήση υλικών μίας χρήσης έχει επίσης καταστεί προτεραιότητα για τους καταναλωτές.
Η δεύτερη γενιά Evoque είναι μια μηχανολογική και τεχνική επανάσταση, με μια ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη να φιλοξενεί τόσο plug-in όσο και ήπια υβριδικά συστήματα. Ο ήπιος υβριδικός κινητήρας 48-volt αποτελεί κανοτομία για το Land Rover. Εξοπλίζει όλα τα νέα μοντέλα Evoque, εκτός από το manual TD4 ντίζελ με κίνηση σε δύο τροχούς και λειτουργεί συλλέγοντας ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση, χάρη στην ενσωματωμένη στον κινητήρα γεννήτρια εκκίνησης και την οποία αποθηκεύει στην υποδαπέδια μπαταρία.
Σε ταχύτητες κάτω από 17km / h (11mph), ο κινητήρας θα σβήσει όταν ο οδηγός πατήσει το φρένο. Κατά την επανεκκίνηση, η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για να υποβοηθήσει τον κινητήρα στην επιτάχυνση και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Το αποτέλεσμα είναι μια άνετη, αθόρυβη και αποδοτική οδήγηση σε περιοχές με έντονη κυκλοφορία, εκτός από την εξοικονόμηση και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2. Για το νέο Evoque, οι εκπομπές ξεκινούν από τα 143g / km για την έκδοση εμπρόσθιας κίνησης με χειροκίνητο κιβώτιο και τον πετρελαιοκινητήρα 150PS Ingenium ή 149g / km στο αυτόματο τετρακίνητο (ισοδύναμες τιμές – NEDC).
Ακολουθώντας τη γενική τάση για plug-ins, που ενισχύεται από αλλαγές φορολογίας σε ολόκληρη την Ευρώπη, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το νέο Evoque θα προταθεί επίσης ως γνήσιο plug-in hybrid προς τα τέλη του 2019.
Όμως, το Evoque plug-in hybrid δεν θα είναι το πρώτο plug-in της Land Rover, αφού οι μεγάλοι αδελφοί του, το Range Rover και το Range Rover Sport P400e, προσφέρουν ήδη plug-in υβριδικά, συνδυάζοντας έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα 300PS (221kW) με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 141 PS (105 kW) και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,1 kWh κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, με συνολική ισχύ 404PS (297kW) και 640Nm.
Αυτό σημαίνει πως οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 72g / km για το Range Rover και τα 71g / km για το Range Rover Sport, ενώ είναι δυνατή η οδήγηση απολύτως άνευ εκπομπών για 47km (29mi) με το Range Rover και 48km (30mi) με το Range Rover Sport (ισοδύναμες τιμές NEDC).