Η Kia πέτυχε ρεκόρ μεριδίου αγοράς της στην Ευρώπη και τις καλύτερες μέχρι σήμερα πωλήσεις της κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ACEA, η Kia πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη, κατακτώντας το 4,2% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021. Ο αριθμός αυτός αποτελεί νέο ρεκόρ για την εταιρεία σε σχέση με το προηγούμενο μερίδιο 3,9% που πέτυχε κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Τον Σεπτέμβριο, μάλιστα, το μερίδιο της μάρκας ανήλθε στο 5,8%, έναντι 2,8% του Σεπτεμβρίου 2020. Οι πωλήσεις της εταιρείας κατά τον μήνα αυτόν – που ήταν πτωτικός για τις περισσότερες μάρκες εξαιτίας της αδυναμίας παραδόσεων λόγω της έλλειψης ημιαγωγών – αυξήθηκαν κατά 56,2% σε σχέση με τον περσινό Σεπτέμβριο.

Η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σε ολόκληρη την ΕΕ, της EΖΕΣ και το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε συνολικά το εννεάμηνο του 2021 κατά 6,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 24,5%, με ετήσιες πωλήσεις 387.716 μονάδων, σε σύγκριση με 311.326 της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Η αύξηση αυτή τοποθετεί την Kia σε καλύτερη θέση σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Το Sportage SUV που κατασκευάζεται στην Ευρώπη είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της Kia μέχρι στιγμής φέτος, με 88.580 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Το crossover Niro, που απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για ένα μοντέλο μεγάλης αυτονομίας και χαμηλών εκπομπών ρύπων είναι το επόμενο best seller της, με 70.537 πωλήσεις. Ακολουθεί το Ceed που αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, με 67.230 μονάδες, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων hatch, Sportswagon, ProCeed και XCeed.

Ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Ενώ η ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει την ανάκαμψη από τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 και την έλλειψη ημιαγωγών, εμείς συνεχίσαμε με εξαιρετικά ισχυρή ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας το υψηλότερο μερίδιο αγοράς μας. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δυναμικής του νέου brand Kia και της στυλάτης γκάμας οχημάτων μας ηλεκτρικών και χαμηλών εκπομπών».

«Αυτό που είναι πραγματικά συναρπαστικό είναι πως αυτή είναι μόνο η αρχή της πορείας για την Kia. Με το λανσάρισμα του καινούργιου ηλεκτρικού crossover EV6 και του νέου Sportage, προσδοκούμε σε ακόμη περισσότερους πελάτες στην οικογένεια της Kia».

Προηγούμενο άρθροPremio Auto Europa 2022, στους φιναλίστ το Nissan Qashqai
Επόμενο άρθροΝέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing 360