Η Kia αποκάλυψε το νέο της εταιρικό λογότυπο και το παγκόσμιο σλόγκαν της μάρκας, που σηματοδοτούν τον τολμηρό μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας και τον ολοκαίνουργιο σκοπό της μάρκας.

Το νέο λογότυπο αντιπροσωπεύει τις φιλοδοξίες της Kia να αποκτήσει ηγετική θέση στη μελλοντική βιομηχανία κινητικότητας, ανανεώνοντας σχεδόν όλες τις πτυχές της επιχείρησής της.

Το νέο λογότυπο μοιάζει με χειρόγραφη υπογραφή. Η ρυθμική, αδιάσπαστη γραμμή του εκφράζει τη δέσμευση της Kia να προσφέρει στιγμές έμπνευσης, ενώ η συμμετρία του εκφράζει εμπιστοσύνη. Το νέο λογότυπο παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός φαντασμαγορικού σόου με πυροτεχνήματα στην Κορέα, που μπορείτε να δείτε εδώ.

Εκτός από το λογότυπο, η Kia αποκάλυψε το νέο παγκόσμιο σλόγκαν της μάρκας: Κίνηση που εμπνέει (Movement that inspires).

Λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα στρατηγική της Kia, συμπεριλαμβανομένου του σκοπού και της φιλοσοφίας της μάρκας, καθώς και της εφαρμογής στη μελλοντική σειρά προϊόντων της Kia, θα παρουσιαστούν μέσω ψηφιακής εκδήλωσης στις 15 Ιανουαρίου.

Το λανσάρισμα του νέου λογότυπου ακολουθεί την ανακοίνωση της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής στρατηγικής της Kia το «Plan S» το 2020. Σύμφωνα με το Plan S, η Kia, μεταξύ άλλων, φιλοδοξεί να λάβει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. Αυτό επικεντρώνεται στη διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων και στην εισαγωγή ενός ευρέος φάσματος υπηρεσιών κινητικότητας, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και τα γούστα των ατόμων και των τοπικών αγορών.

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan μειώνει την παρουσία της στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροΙσχυρές πωλήσεις για τη Volvo Cars το δεύτερο εξάμηνο