Η Kia εγκαινίασε έναν κόμβο ηλεκτροκίνησης σε συνεργασία με τη διεθνή μάρκα πολυμέσων TIME. Η διαδικτυακή ‘αποθήκη’ για οτιδήποτε έχει σχέση με τα ηλεκτροκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των γραπτών άρθρων, των βίντεο και των οπτικών διαγραμμάτων, θα παράσχει στους πιθανούς αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων τις πληροφορίες που χρειάζονται σε ορισμένα βασικά θέματα.

Ο κόμβος – που είναι διαθέσιμος εδώ στο TIME.com – εξετάζει την ηλεκτροκίνηση με μια παγκόσμια προοπτική, μέσα από τις καθημερινές της επιδράσεις στη ζωή των ανθρώπων, όπως οι τύποι διαθέσιμων τεχνολογιών EV, οι υποδομές φόρτισης και η εμβέλεια, ενώ παράλληλα προσβλέπει σε μελλοντικές πρωτοβουλίες και καινοτομίες – από την ανάπτυξη μπαταριών έως την κινητικότητα τελικού προορισμού.

Ο Rishaad Sacoor, Senior Manager Brand Strategy της Kia Motors Europe, δήλωσε: “Καθώς η Ευρώπη κινείται αποφασιστικά προς μια εποχή ηλεκτροκίνησης, πιστεύουμε πως υπάρχουν ακόμα πολλά να μάθουν οι καταναλωτές γι΄αυτή τη συναρπαστική τεχνολογία. Ο κόμβος ηλεκτροκίνησης θα χρησιμεύσει ως πολύτιμη και αμερόληπτη πηγή πληροφοριών για όσους ενδιαφέρονται για ηλεκτρικά οχήματα και θα αντιμετωπίσει τόσο τις θετικές, όσο και τις αρνητικές αντιλήψεις για την απόκτηση EV και το ευρύτερο οικοσύστημα μηδενικών εκπομπών”.

“Ξεκινώντας συνεργασία με ένα τόσο γνωστό και αναγνωρισμένο μέσο ενημέρωσης, το TIME, μπορούμε να εγγυηθούμε πως ο κόμβος θα δέχεται επισκέψεις από μεγάλο αριθμό ανθρώπων από όλο τον κόσμο. Το TIME έχει μακρά παράδοση στο να βάζει τον άνθρωπο μπροστά και στο επίκεντρο της ειδησεογραφίας του, συμβάλλοντας στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνουν τον κόσμο”, πρόσθεσε ο Matt Kidd, Media Manager της Kia Motors Europe.

Ο Tim Howat, Επικεφαλής Συνεργασιών του TIME, δήλωσε: “Το TIME είναι ενθουσιασμένο για τη συνεργασία με την Kia σε μια εμπειρία πολυμέσων που αντιμετωπίζει το κρίσιμο θέμα του ‘μέλλοντος της κινητικότητας’ και των σημαντικών επιδράσεών της στην κοινωνία. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο ρυθμός αλλαγής στον χώρο της ηλεκτροκίνησης θα επιταχυνθεί και αυτό το έργο θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης”.

“Η τεχνογνωσία της Kia στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, σε συνδυασμό με τη μακρά ιστορία του TIME στην αφήγηση των ανθρώπινων διαδρομών καινοτομίας, δημιουργούν μια ισχυρή συνεργασία που θα διαρκέσει για πολλά χρόνια”, κατέληξε ο κ. Howat.

Λειτουργώντας για το υπόλοιπο έτος και καθ΄όλο το 2020, ο κόμβος ηλεκτροκίνησης θα ενημερώνει και θα διασκεδάζει τους αναγνώστες, παρέχοντάς τους συναρπαστικές γνώσεις και πολύτιμες πληροφορίες. Στόχος είναι να βοηθηθούν οι πολίτες να κατανοήσουν καλύτερα τα βασικά θέματα και να τους παρασχεθούν τα εργαλεία για να υιοθετήσουν έναν αειφόρο, ηλεκτροκίνητο τρόπο ζωής, αν το επιθυμούν.

Προηγούμενο άρθροΑνοδικές οι πωλήσεις του BMW Group τον Νοέμβριο
Επόμενο άρθροΤο σύστημα αποθήκευσης Divide-N-Hide της Nissan