Η Kia είχε την καλύτερη ετήσια επίδοση πωλήσεων στην Ευρώπη το 2023 με 572.297 μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, αύξηση 5,4% σε σύγκριση με το 2022, ενώ το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην Ευρώπη παρέμεινε στο 4,5%.

Οι πωλήσεις της Kia ενισχύθηκαν από την αυξανόμενη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της, τα οποία περιλαμβάνουν υβριδικά και plug-in υβριδικά καθώς και ηλεκτρικά μπαταρίας, που αντιστοιχούσαν σε 217.145 μονάδες, καταγράφοντας  αύξηση 9% σε σχέση με το 2022 και καταλαμβάνοντας το 37,9% των συνολικών της πωλήσεων το 2023. Η επίδοση αυτή αναμένεται να επεκταθεί περαιτέρω καθώς το Kia EV9 συνεχίζει την κυκλοφορία του σε όλη την Ευρώπη.

Το Kia Sportage ήταν η σειρά μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της μάρκας συνολικά στην Ευρώπη, με ς 165.354 μονάδες συνολικά. Η οικογένεια Ceed πούλησε 87.246 μονάδες και το Niro κατέλαβε την τρίτη θέση με 73.582 πωλήσεις.

Επιπλέον, οι πωλήσεις αμιγώς EV αυξήθηκαν κατά 22,7%, με 80.999 πωλήσεις το 2023. Το καινούργιο Kia Niro EV πούλησε 40.074 μονάδες, ενώ το πολυβραβευμένο Kia EV6 ακολούθησε με 36.195 μονάδες. Το Kia EV9 πούλησε, παρά την καθυστερημένη έναρξη των πωλήσεών του, 2.843 μονάδες και το e-Soul 1.887 μονάδες.

Πέρυσι, περισσότερα από 350.000 οχήματα βγήκαν από το εργοστάσιο παραγωγής στη Zilina (Σλοβακία). Σε σύγκριση με το 2022, ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει αύξηση 12% και σηματοδοτεί την επιτυχημένη παρουσία και απήχηση της μάρκας στην Ευρώπη. Το μεγαλύτερο μέρος (60%) των αυτοκινήτων που παρήχθησαν το 2023 ήταν η πέμπτη γενιά του μοντέλου Sportage. Το υπόλοιπο 40% ήταν διάφορες εκδόσεις αμαξώματος του μοντέλου Ceed.

Η Ευρώπη συνέβαλε σημαντικά στις παγκόσμιες πωλήσεις.Το 2023 η Kia πέτυχε νέα ρεκόρ πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα. Ο κατασκευαστής έκλεισε τη χρονιά με 3,1 εκατομμύρια πωλήσεις συνολικά. Το 18,5% των παγκόσμιων πωλήσεων πέτυχε η Kia Europe υπογραμμίζοντας την ισχυρή πορεία της στην Ευρώπη. Συνολικά, οι παγκόσμιες πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 6,3% σε σύγκριση με το 2022. Το 2024, η Kia στοχεύει σε παγκόσμιες πωλήσεις 3,2 εκατομμυρίων μονάδων. Ανά περιοχή, Η μάρκα προβλέπει πωλήσεις 530.000 μονάδων στην Κορέα και 2.663.000 οχημάτων στο εξωτερικό.

Προηγούμενο άρθροDaimler Truck – Masdar: συνεργασία για υγρό πράσινο υδρογόνο
Επόμενο άρθροNissan: 100.000 πωλήσεις του e-POWER στην Ευρώπη