Η Jaguar Land Rover ενισχύει τη στρατηγική κλειστού βρόχου για τα οχήματά της, ώστε να μεγιστοποιήσει το ποσοστό των υλικών που μπορούν να ανακυκλωθούν στα μοντέλα της επόμενης γενιάς.
Το επίκεντρο είναι το αλουμίνιο, το οποίο, με τη βοήθεια αισθητήρων υψηλής τεχνολογίας, μπορεί να διαχωρισθεί, να λιώσει, να αναμορφωθεί και να επιστρέψει στην παραγωγική διαδικασία.
Αυτό θα περιορίσει την ανάγκη της Jaguar Land Rover για νέο αλουμίνιο και θα μειώσει σημαντικά τις εκπομπές CO2. Από το 2013, η JLR έχει επανεπεξεργασθεί 300.000 τόνους αλουμινίου. Το Jaguar XE ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που κατασκευάσθηκε από ανακυκλωμένο αλουμίνιο μέχρι και κατά 75%.
“Περισσότερα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα συνθλίβονται κάθε χρόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και αυτό το πρωτοποριακό έργο μάς προσφέρει μια πραγματική ευκαιρία να δώσουμε σε κάποια από αυτά μια δεύτερη ζωή”, λέει ο Gaëlle Guillaume, επικεφαλής project manager του Reality στην Jaguar Land Rover.
Σύμφωνα με την Asset Finance International, το αλουμίνιο είναι ήδη ένα από τα πιο ευρέως ανακυκλωμένα υλικά στον κόσμο, με το 75% του συνόλου του αλουμινίου που έχει παραχθεί ποτέ να επανακυκλοφορεί.
Μια κυκλική οικονομία διασφαλίζει ότι εξάγεται η μέγιστη αξία από πόρους που ήδη χρησιμοποιούνται. Τα υλικά ανακτώνται ή αναγεννώνται στο τέλος κάθε χρήσης. Στην περίπτωση της JLR, το ανακυκλωμένο αλουμίνιο δοκιμάζεται από επιστήμονες του Πανεπιστημίου Brunel ως προς την αντοχή και βαθμολογείται για την καθαρότητα, ώστε να εξασφαλισθεί πως πληροί τα απαιτούμενα μηχανικά πρότυπα.