Η Hyundai Motor Company θα λάβει μέρος στην εβδομάδα σχεδιασμού που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο από τις 9 έως τις 14 Απριλίου. Η εταιρεία θα παρουσιάσει μια οπτική του πώς οραματίζεται την εμπειρία στο αυτοκίνητο την εποχή των αυτόνομων οχημάτων σύμφωνα με το concept “Style set free” ενώ θα φιλοξενήσει μια διαδραστική συζήτηση με τον Tyler Brûlé, αρχισυντάκτη του Monocle. Ακόμα, η Hyundai θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο Μιλάνο τον ηχητικό οδηγό Smart Docent.

Η Hyundai Motor Company θεωρεί ότι ο καλός σχεδιασμός απαιτεί την κατάλληλη στιγμή τη δημιουργία σωστού είδους συνδέσεων. Η σχεδίαση ποιοτικών συνδέσεων ισοδυναμεί με το σχεδιασμό μιας εξατομικευμένης εμπειρίας. Υπό το πρίσμα αυτό, η Hyundai συμμετέχει στην Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο (MDW-Milan Design Week) στο Opificio 31 (Via Tortona 31, Milan). Στο πλαίσιο του concept “Style set free“, η εταιρεία θα τονίσει το καινοτόμο όραμά της για το πώς τα οχήματα θα γίνουν μελλοντικά ατομικοί χώροι διαβίωσης.

Ο Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor, δήλωσε “Η εβδομάδα σχεδιασμού στο Μιλάνο είναι το ιδανικό μέρος για να παρουσιάσουμε το concept “Style set free”, το οποίο αναδεικνύει δημιουργικά το πώς η Hyundai οραματίζεται μελλοντικά την εμπειρία του πελάτη στο αυτοκίνητο”.

Η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης στο Μιλάνο το Smart Docent, έναν ηχητικό οδηγό για την έκθεση. Το Smart Docent θα παρουσιαστεί εκτενέστερα και σε μελλοντικές εκδηλώσεις της Hyundai.

Επιπρόσθετα, στις 9 Απριλίου η Hyundai σε συνεργασία με το Monocle (Global Media Brand), θα παρουσιάσει μια διαδραστική συζήτηση με κορυφαίες εταιρείες της φετινής MDW. Συμμετέχοντες στο πάνελ θα είναι ο εκδότης του Monocle Tyler Brûlé, ο αρχιτέκτονας και πολεοδόμος Winy Maas, ο παγκοσμίου φήμης ειδικός lifestyle Li Edelkoort και ο σχεδιαστής αυτοκινήτων Sangyup Lee.

Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πάνελ μπορούν να υποβάλουν τα στοιχεία τους στη σχετική σελίδα εγγραφής εδώ.

Η Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο
Στη φετινή 58η εβδομάδα σχεδιασμού στο Μιλάνο συνδυάζονται επιχειρήσεις και πολιτισμός, καθώς και οι μελλοντικές τάσεις του σχεδιασμού και της επίπλωσης. Κατά μέσο όρο, περισσότερα από 370.000 άτομα από 188 διαφορετικά κράτη συμμετέχουν κάθε χρόνο σε αυτή.

 

Προηγούμενο άρθροΗ ψηφιακή σειρά εκπαίδευσης για αμιγώς ηλεκτροκίνητα της Nissan
Επόμενο άρθροH VW λανσάρει δοκιμαστικά συνδρομητικές υπηρεσίες