Η Hertz Global θα εξηλεκτρίσει τον στόλο ενοικίασής της με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Ο ηλεκτρικός στόλος της εταιρείας, που αποτελείται κυρίως από μοντέλα Tesla, επηρεάζεται από τον συνεχιζόμενο πόλεμο τιμών. Αλλά ο δεύτερος λόγος της επιβράδυνσης ξαφνιάζει.

Κατά τη διάρκεια του απολογισμού 3ου τριμήνου 2023, ο CEO της Hertz Global, Stephen Scherr, ανέφερε πως «η υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων από τον στόλο μας θα είναι πιο αργή από τις προβλέψεις μας». Η εταιρεία εννοεί τις μειώσεις τιμών από την Tesla, οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά την αξία μεταπώλησης και τους στόχους του 2024, που προϋπέθεταν στόλο αποτελούμενο κατά το ένα τέταρτο από BEV.

Ο κ. Scherr ανέφερε τον δεύτερο και πλέον αναπάντεχο λόγο της νέας προσέγγισης. Αν και τα BEV φημίζονται για το χαμηλότερο κόστος συντήρησης, λόγω λιγότερων μηχανικών εξαρτημάτων, η Hertz επεσήμανε πως οι επισκευές του στόλου της ηλεκτρικών οχημάτων ήταν πιο ακριβές από ό,τι είχε αρχικά υπολογιστεί.

«Τα άμεσα λειτουργικά μας έξοδα παρέμειναν ελεγχόμενα το τρίμηνο, καθώς αυξήθηκαν με τον όγκο των συναλλαγών», σχολίασε ο Scherr. «Πετύχαμε αύξηση παραγωγικότητας ανά μονάδα στις περισσότερες κατηγορίες αυτοκινήτων, με εξαίρεση το κόστος ζημιών οχημάτων, κυρίως των ηλεκτρικών».

Ανώριμο δίκτυο προμήθειας ανταλλακτικών

Το 80% του ηλεκτρικού στόλου της Hertz αποτελείται από Tesla και, ως εκ τούτου, η εταιρεία είναι ευάλωτη στη συνεχώς μεταβαλλόμενη στρατηγική τιμολόγησης του αμερικανού κατασκευαστή EV. Και ο κ. Scherr ανέφερε: «Οι μειώσεις της προτεινόμενης τιμής λιανικής (MSRP) EV το 2023, κυρίως λόγω της Tesla, μείωσαν την αγοραία αξία των ηλεκτρικών μας οχημάτων σε σύγκριση με πέρυσι, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ζημία και επιβάρυνση».

Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, η Tesla προσπαθεί να δημιουργήσει πανεθνικές αλυσίδες εφοδιασμού ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα ελλείψεις και αυξήσεις τιμών. Το ανώριμο δίκτυο αυξάνει το κόστος επισκευής και επηρεάζει αρνητικά τους χρόνους παράδοσης. Η Hertz δήλωσε ότι έχει στενή επαφή με την Tesla για την προμήθεια ανταλλακτικών.

Ανεξαρτήτως της υστέρησης στους στόχους υιοθέτησης 25% BEV έως το 2024 – σήμερα στο 11% – η Hertz έχει αναθέσει παραγγελίες 175.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην GM και 65.000 στην Polestar, με παραδόσεις έως το 2027.

Ήδη από τον Φεβρουάριο, η υιοθέτηση EV της Hertz υπήρξε υποτονική, καθώς η εταιρεία παρέλαβε την μισή παραγγελία της Tesla, χωρίς να αναφερθεί κάποιος λόγος.

Τα αποτελέσματα τρίτου τρίμηνου 2023 της Hertz Global ήταν: έσοδα 2,7 δισ. δολάρια, καθαρά έσοδα 629 εκατ. δολάρια και προσαρμοσμένο EBITDA (κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων) 359 εκατ. δολάρια.

«Η Hertz σημείωσε έσοδα ρεκόρ τριμήνου, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη ισχύ της ζήτησης και τη σταθερότητα στις τιμές. Η premium μάρκα Hertz είχε καλή απόδοση και είχαμε περαιτέρω ανάπτυξη στην επιχείρησή μας rideshare και πρόοδο στην αναζωογόνηση των μαρκών μας αξίας”, δήλωσε ο κ. Scherr. «Παρόλα αυτά παραμένουμε επικεντρωμένοι στην πλευρά του κόστους για να βελτιώσουμε τα περιθώρια κέρδους. Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις μας θα οδηγήσουν σε καλύτερα λειτουργικά μεγέθη και με τις ευκαιρίες ανάπτυξης που έχουμε μπροστά μας, είμαι σίγουρος για την πορεία της επιχείρησής μας και για το μέλλον της Hertz. Σε αυτές τις προσπάθειες, παραμένουμε αφοσιωμένοι στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες μας διαμορφώνοντας παράλληλα το μέλλον της κινητικότητας».

 

Προηγούμενο άρθροΕυρωπαϊκό βραβείο ασφάλειας επαγγελματικών οχημάτων
Επόμενο άρθροVolvo Cars: Αύξηση πωλήσεων 10% τον Οκτώβριο 2023