Ο Ingo Scherhaufer, Επικεφαλής Ανάπτυξης Ενεργητικής Ασφάλειας της Daimler Truck AG, έλαβε το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ασφάλειας Επαγγελματικών Οχημάτων.

Ο Επικεφαλής Ανάπτυξης Ενεργητικής Ασφάλειας της Daimler Truck AG, Ingo Scherhaufer, έλαβε το βραβείο, το οποίο απονέμεται κάθε χρόνο από το 1990, εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης Έρευνας και Ανάλυσης Ατυχημάτων (EVU), της οργάνωσης εμπειρογνωμόνων DEKRA και του Γερμανικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (DVR). Η επίσημη τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο DEKRA Future Congress Commercial Vehicles, στο Βερολίνο.

“Ο Ingo Scherhaufer προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες στην ασφάλεια επαγγελματικών οχημάτων επί πολλά χρόνια”, ανέφερε ο πρόεδρος της EVU, Jörg Ahlgrimm, στην ομιλία του. “Το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Active Brake Assist) 6ης γενιάς με ανίχνευση 270°, που αναπτύχθηκε υπό την ευθύνη του, είναι το πλέον πρόσφατο της σειράς συστημάτων ασφαλείας, των οποίων την ανάπτυξη και το λανσάρισμα στην αγορά προώθησαν αυτός και η ομάδα του. Σε αυτά περιλαμβάνονται και πολλές πρωτοποριακές εφευρέσεις και παγκόσμιες πρωτοτυπίες. Έτσι, τιμούμε και φέτος έναν άξιο νικητή».

Ο Διπλωματούχος Μηχανικός Ingo Scherhaufer (53 ετών) σπούδασε τεχνική υπολογιστών και τεχνολογία επικοινωνιών τη δεκαετία του 1990. Παράλληλα, εργάστηκε ως επιστημονικός ερευνητής στην πρώην Daimler-Benz AG σε αλγόριθμους παραμέτρων δυναμικής οδήγησης βάσει σημάτων αισθητήρων ραντάρ. Μετά από μια εξαετία στον τομέα διάθεσης προϊόντων, όπου εργάστηκε στο σύστημα ελέγχου εγγύτητας Distronic, μεταξύ άλλων, ο Scherhaufer επέστρεψε στην συγχωνευμένη πλέον Daimler Chrysler AG, ως Επικεφαλής Καινοτόμων Λειτουργιών Οδήγησης. Για σχεδόν μια εικοσαετία, είναι υπεύθυνος του τομέα ανάπτυξης Ενεργητικής Ασφάλειας της Daimler Truck AG.

Οι πρωτοποριακές ηλεκτρονικές πλατφόρμες και οι λύσεις λογισμικού αποτέλεσαν τη βάση πολλών καινοτομιών, όπως το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist, το σύστημα ελέγχου εγγύτητας με υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης ή το νέο σύστημα εμπρόσθιας ασφάλειας Frontguard Assist, το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει πεζούς στα τυφλά σημεία έμπροσθεν του οχήματος κατά την εκκίνηση.

«Τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, στα οποία ο Ingo Scherhaufer δραστηριοποιείται επιτυχώς για περισσότερες από δύο δεκαετίες, έχουν μεγάλες δυνατότητες αποτροπής ατυχημάτων και διαφύλαξης ζωών», αναφέρει η Christiane Leonard-Thiemann, Μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής του Γερμανικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας. “Το γεγονός ότι τα επαγγελματικά οχήματα υπήρξαν συχνά πρωτοπόροι ανάπτυξης αυτών των συστημάτων δεν εκπλήσσει, δεδομένων των όγκων τους και των συναφών αρνητικών συνεπειών σε περίπτωση ατυχήματος. Τιμούμε τη συμβολή του Ingo Scherhaufer στην πρόοδο με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ασφάλειας».

Ο Jann Fehlauer, Διευθύνων Σύμβουλος της DEKRA Automobil GmbH, σχολίασε: «Η έξυπνη υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης, που μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης – λόγω π.χ. απόσπασης της προσοχής – αποτέλεσε ορόσημο κατά την εφαρμογή της και έκτοτε αναπτύσσεται διαρκώς. Στο μεταξύ, προστέθηκε η υποβοήθηση απενεργοποίησης με πέδηση. Σήμερα, τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη σοβαρών ατυχημάτων με ποδηλάτες και πεζούς. Αν και αυτά είναι σχετικά σπάνια, έχουν συνήθως σοβαρές συνέπειες. Σωστά αποδίδονται τα εύσημα της οδικής ασφάλειας βαρέων φορτηγών στον Ingo Scherhaufer».

Προηγούμενο άρθροBMW Group: δείγματα κυψελών μπαταριών στο Parsdorf
Επόμενο άρθροΗ Hertz Global επιβραδύνει τον ρυθμό υιοθέτησης EV