Αρχής γενομένης από το 2021, εκατομμύρια αυτοκινήτων παγκοσμίως μπορεί να διαθέτουν media displays που θα λειτουργούν με το Android OS της Google. Η Google θα συνεργασθεί με τον Γαλλο-Ιαπωνικό Συνασπισμό που καθιέρωσαν σε στρατηγικό επίπεδο οι εταιρείες Renault-Nissan-Mitsubishi, ο οποίος πωλεί περισσότερα αυτοκίνητα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία συνεταιρικής αυτοκινητοβιομηχανίας, για την κατασκευή του software για τα συστήματα ψυχαγωγίας και GPS. Αυτά τα νέα συστήματα θα προσφέρουν εφαρμογές μέσω του Play Store, πλοήγηση μέσω Google Maps και φωνητικές εντολές μέσω του Google Assistant.

“Στο μέλλον, το Google Assistant, που χρησιμοποιεί την κορυφαία τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) της Google, μπορεί να γίνει ο κύριος τρόπος hands-free αλληλεπίδρασης των πελατών με τα οχήματα τους”, είπε ο Kal Mos, αντιπρόεδρος της Renault-Nissan-Mitsubishi Global VP συνδεδεμένων οχημάτων, σε δήλωσή του.

Πέρυσι, η Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance πούλησε 10,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως και 5,54 εκατομμύρια οχήματα μέχρι τις 30 Ιουνίου του τρέχοντος έτους, οπότε ίσως αναμένουμε παρόμοιους αριθμούς και για το 2018. Το Android δεν θα φτάσει σε αυτά τα αυτοκίνητα για άλλα τρία χρόνια, οπότε ο συνολικός αριθμός των οχημάτων στα οποία η Google θα τοποθετήσει τελικά το Android μπορεί να μεταβληθεί σημαντικά. Ο συνεταιρισμός εκτιμά ότι θα πωλήσει περισσότερα από 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2022.

Όπως σημειώνει η The Wall Street Journal, η Google προσπαθεί να εισέλθει στον χώρο του αυτοκινήτου για πάνω από μια δεκαετία. Οι προσπάθειές της παρεμποδίζονται επειδή οι εταιρείες αυτοκινήτων θεωρούν την Google -και άλλους τεχνολογικούς γίγαντες- ως δυνητικούς ανταγωνιστές, που μπορούν να εκμεταλλευθούν τα δεδομένα χρηστών για δικό τους κέρδος. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Mercedes-Benz και η BMW, προτιμούν να δημιουργήσουν τα δικά τους αποκλειστικά συστήματα GPS αντί να τα αφήσουν σε εταιρείες όπως η Google, αλλά αντιμετωπίζουν δυσκολίες εξορθολογισμού της τεχνολογίας.

Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλοί οδηγοί τοποθετούν τα τηλέφωνά τους στο ταμπλό και χρησιμοποιούν το Google Maps για πλοήγηση, η δημοτικότητα αυτών των εφαρμογών είναι μάλλον εξασφαλισμένη. Η Google προσφέρει επίσης το Android OS και υπηρεσίες όπως το Android Auto δωρεάν, κάτι που αναμένεται να καταστήσει τη μετάβαση ευκολότερη. Στο συνέδριο I/O developer νωρίτερα φέτος, η Google και η Volvo παρουσίασαν ένα μοντέλο XC40 του 2020, που τρέχει το Android Auto εκ κατασκευής, με το Sensus skin της Volvo πάνω στο Android Pie. Από πλευράς χρηστών, θα ζητηθεί να δώσουν στην Google την άδεια ώστε να συλλέγει και να αναλύει δεδομένα μέσω των εφαρμογών της, σύμφωνα με την WSJ.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα συστήματα που είναι συμβατά με κινητές συσκευές που χρησιμοποιούν άλλα λειτουργικά συστήματα, όπως το CarPlay της Apple. Έτσι φαίνεται ότι υπάρχουν περισσότερες επιλογές για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Προηγούμενο άρθροΗ Ford διακόπτει για 9 ημέρες την παραγωγή αυτοκινήτων στην Ισπανία
Επόμενο άρθροΗ Κίνα μελετά το ενδεχόμενο μείωσης του φόρου στα αυτοκίνητα στο 5%