Η Fiat πιο δημοφιλής μάρκα της Stellantis το 2022

Σημαντική συνεισφορά στην επιτυχία του Ομίλου Stellantis το 2022 είχε η Fiat. Η ιταλική μάρκα πραγματοποίησε σε παγκόσμια κλίμακα πωλήσεις άνω των 1,2 εκατ. οχημάτων, την υψηλότερη επίδοση μεταξύ των μαρκών του Ομίλου.

«Η Fiat για ακόμα μια φορά επιβεβαίωσε τη σημαντική συνεισφορά της στα αποτελέσματα του Ομίλου», δήλωσε ο Olivier Francois, CEO της Fiat και Global CMO της Stellantis. «Σε επίπεδο όγκων πωλήσεων η Fiat είναι πρώτη στον Όμιλο Stellantis με περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις. Το 2023 η Fiat θα συνεχίσει να προσφέρει λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας, με τη παρουσίαση τεσσάρων νέων προϊόντων».

Στην Ευρώπη η Fiat αποτελεί παραδοσιακά τον ηγέτη στα οχήματα πόλης. Το 2022 το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat πέτυχε πωλήσεις άνω των 66.000 αυτοκινήτων, ενώ μέχρι σήμερα περισσότερα από 120.000 νέα 500 βρίσκονται στους δρόμους προσφέροντας κινητικότητα μηδενικών ρύπων. Αυτή η μεγάλη επιτυχία το κατέστησε την προηγούμενη χρονιά το πλέον δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο (BEV) της Stellantis, ενώ τα Fiat 500 και Panda κυριάρχησαν στην αγορά των αυτοκινήτων πόλης στην Ευρώπη κατακτώντας την 1η και 2η θέση αντίστοιχα, με συνολικό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία τους 43,8%.

Η πορεία της Fiat ήταν εξίσου εντυπωσιακή στις αγορές της Ν. Αμερικής, όπου στη Βραζιλία -τη μεγαλύτερη αγορά της περιοχής- η μάρκα ταξινόμησε περισσότερα από 430.000 αυτοκίνητα επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 21,9%. Αντίστοιχα θετικά για τη μάρκα είναι και τα αποτελέσματα στη Μ. Ανατολή, στην Τουρκία  τα μοντέλα της Fiat ήταν η δημοφιλέστερη επιλογή με συνολικό μερίδιο 18,7%.

Έχοντας προχωρήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της με δύο υβριδικά συστήματα (mirco-hybrid στα 500 και Panda και hybrid στα 500Χ και Tipo) και το αμιγώς ηλεκτρικό 500, η Fiat θα συνεχίσει με ακόμα πιο εντατικούς ρυθμούς το 2023 να προσφέρει έξυπνες, πρακτικές, φιλικές προς το περιβάλλον και προσιτές για όλους λύσεις αυτοκίνησης.

Προηγούμενο άρθροΗ υποδομή φόρτισης στην ΕΕ υπολείπεται των αναγκών
Επόμενο άρθροΗ Nissan επιταχύνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης