Η Dacia ισχυροποιήθηκε σημειώνοντας 5,9% αύξηση πωλήσεων το α’ εξάμηνο του 2022 και αύξηση του μεριδίου της στην αγορά.

Με 277.885 ταξινομήσεις η Dacia ισχυροποιήθηκε το α’ εξάμηνο του 2022 σημειώνοντας 5,9% αύξηση πωλήσεων σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι, σε μία δύσκολη συγκυρία για την αγορά.

Η Dacia αύξησε, επίσης, το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώση κατά 14,3% (α’ εξάμηνο 2022: ΕΕ+ΗΒ+ΕΖΕΣ) της αγοράς, λόγω πανδημίας και ελλείψεων σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα.

Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, κατά το α’ εξάμηνο του 2022 η Dacia ισχυροποίησε τη θέση της ως η 3η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σε πελάτες λιανικής.

Συγκεκριμένα, η Dacia βρίσκεται στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Γαλλία (2η), Ρουμανία (1η), Ιταλία (3η), Πορτογαλία (1η), Πολωνία (3η), Κροατία (3η), Τσεχία (3η), και Ουγγαρία (3η). Πλησιάζει στην κατάκτηση θέσης στο βάθρο στην Ισπανία (4η) και το Βέλγιο (4η). Σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021, η μάρκα κέρδισε 4 θέσεις στη Γερμανία (9η), κατακτώντας τη 2η μεγαλύτερη αύξηση στην τοπική αγορά λιανικής επιβατικών αυτοκινήτων. Στη χώρα μας η Dacia ανέβηκε τρεις θέσεις στην κατάταξη, επιτυγχάνοντας 44,2% αύξηση πωλήσεων και 3% μερίδιο αγοράς. Εκτός Ευρώπης, η Dacia διατηρεί την ηγετική της θέση στο Μαρόκο.

Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2021.

“Η άνοδος των πωλήσεων της Dacia, παρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημένα έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βασιζόμενα στην κορυφαία σχέση τιμής / αξίας που προσφέρουν. Το γεγονός ότι περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφορούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και στα μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, αντικατοπτρίζει ακριβώς την επιμονή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυπνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου, δήλωσε ο Xavier Martinet, SVP, Dacia, Marketing, Sales & Operations.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της Dacia, η ισχυροποίησή της βασίζεται στα ακόλουθα:

Η Dacia παραμένει η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα στην Ευρώπη, ανάμεσα στις 20 μεγαλύτερες στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών, που σημειώνει συνεχή άνοδο πωλήσεων.

Το Sandero παραμένει το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη ετησίως από το 2017, ενώ το Duster εδραιώνει τη θέση του ως το SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη από το 2018. Αυτή η απόδοση βασίζεται σε ποσοστά κατάκτησης και αφοσίωσης στο καλύτερο επίπεδο της αγοράς: 76% των αγοραστών της Dacia κατείχαν προηγουμένως διαφορετική μάρκα οχήματος και το 64% των κατόχων Dacia παραμένουν σε αυτή κατά την επόμενη αγορά τους. (Στοιχεία 2021 G5: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο).

Η επιτυχία των νέων μοντέλων επιβεβαιώνεται με περισσότερες παραγγελίες αυτοκινήτων:

  • Το Dacia Spring, το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, συνεχίζει να κάνει την ηλεκτρική μετακίνηση προσιτή σε όλους με κατά μέσο όρο περισσότερες από 5.000 παραγγελίες μηνιαίως για το πρώτο εξάμηνο του έτους.
  • Το καινούργιο Dacia Jogger, το οικογενειακό όχημα 5 και 7 θέσεων, έλαβε παραγγελίες άνω των 50.000 μονάδων για τους πρώτους έξι μήνες του 2022.

Όλη η γκάμα μοντέλων Dacia παρουσιάστηκε με τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας, που ανακοινώθηκε στις 15 Ιουνίου, με τις παραγγελίες να ξεκινούν στις 16 Ιουνίου και τα πρώτα οχήματα να φτάνουν στις αντιπροσωπείες κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022.

Προηγούμενο άρθροSkoda: παρουσίασε το εσωτερικό του Vision 7S
Επόμενο άρθροΤαξινομήσεις επιβατικών στην Ευρώπη τον Ιούνιο 2022