Τον Απρίλιο του 2018 η BMW Group εγκαινίασε το Campus Αυτόνομης οδήγησης, όπου πολλά διαφορετικά ταλέντα συνεργάζονται στην έρευνα για τα αυτόνομα οχήματα με νέους τρόπους. Το Campus είναι μια εξελιγμένη καινοτομική εγκατάσταση με σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και ευφυή δομή ΙΤ, που συγκεντρώνει όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις κάτω από την ίδια σκέπη.
Τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε συνομιλίες με τουλάχιστον δύο άλλες εταιρείες για να συμμετάσχουν στην ομάδα της αυτόνομης οδήγησης και αναμένεται να ανακοινώσει νέα μέλη τους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες, όπως δήλωσε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, ο Klaus Froehlich, επικεφαλής ανάπτυξης της εταιρείας. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που αρχικά προσπάθησαν να προχωρήσουν μόνες τους συνειδητοποιούν το τεράστιο ερευνητικό κόστος και τις αποθαρρυντικές τεχνολογικές προκλήσεις και αποφασίζουν να συνεργαστούν, ανέφερε ο K. Froehlich. Η BMW συνομιλεί σήμερα με δύο ή τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες για την ένταξή τους στην κοινοπραξία, συμπλήρωσε.
Η BMW έχει από καιρό υποστηρίξει τη συνεργασία μεταξύ των ανταγωνιστικών αυτοκινητοβιομηχανιών στον αγώνα δρόμου για τα αυτόνομα αυτοκίνητα και όπως φαίνεται υπάρχουν τώρα αρκετοί ενδιαφερόμενοι. Η BMW άρχισε να συνεργάζεται το 2016 με την Mobileye, που στη συνέχεια εξαγοράσθηκε από την Intel. Η Fiat Chrysler Automobiles προσχώρησε τον Αύγουστο του 2017. Η BMW έχει επίσης προσθέσει σημαντικό αριθμό προμηθευτών, όπως την Magna International, την Aptiv και την Continental. Η ομάδα στοχεύει στην ανάπτυξη αυτόνομων συστημάτων οδήγησης έως το 2021.
Η πρώτη γενιά τεχνολογίας για πιο εξελιγμένα, μερικώς αυτόνομα συστήματα οδήγησης, κοστίζει περίπου 1 δισ. δολάρια και θα χρησιμεύσει ως δομικό στοιχείο για τις μελλοντικές εκδόσεις που θα διατεθούν στο εμπόριο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του K. Froehlich. Έτσι, τώρα οι εταιρείες ψάχνουν για συνεργασίες συνειδητοποιώντας ότι θα πρέπει να απορρίψουν τις προηγούμενες εκδόσεις της τεχνολογίας τους και να την αντικαταστήσουν με το νέο λογισμικό που θα προκύψει από τη συνεργασία, συμπλήρωσε.
Ο Klaus Froehlich ανέφερε ακόμα πως η Κίνα θα καταστεί παγκόσμιος ηγέτης στην αυτόνομη οδήγηση, διότι η προσέγγιση των ΗΠΑ που επιτρέπει σε μεμονωμένες εταιρείες αυτόνομων οχημάτων να διεξάγουν δοκιμές σε διαφορετικές πόλεις είναι “λίγο άναρχη”. Ενώ οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές είναι πολύ αργές στην επικαιροποίηση των νόμων για προσαρμογή ακόμη και στα πρώτα στάδια της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Η Κίνα έχει “καλές εταιρείες, λογισμικό, εταιρείες εξαρτημάτων. Επεκτείνονται σε πολύ ισχυρά συστήματα τυπωμένων κυκλωμάτων και υπάρχει η πολιτική βούληση, αυτό είναι σαφέστατο”, δήλωσε ο K. Froehlich. Τόνισε, ακόμα, ότι όπως συνέβη και με την ηλεκτροκίνηση, που παρέμεινε πίσω για κάποια χρόνια και τώρα είναι η πρωτοπόρος αγορά, θα συμβεί το ίδιο και με την κινητικότητα κατά παραγγελία”.