Ο Mauricio Pochettino, Manager της Tottenham Hotspur (αριστερά) με τον Andrew Doyle, Director της Audi UK (δεξιά)

Η Audi είναι επίσημος χορηγός της Τότεναμ, της διάσημης ποδοσφαιρικής ομάδας, με τους παίκτες του συλλόγου να οδηγούν τα πιο σύγχρονα και πολυτελή μοντέλα της μάρκας. Ανάμεσά τους το Q8, το μεγάλο πολυτελές SUV και το e-tron, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Audi. Μάλιστα, οι παίκτες της ομάδας ήταν οι πρώτοι που είδαν από κοντά το Q8, στο κέντρο εκπαίδευσης της Τότεναμ στο Ένφιλντ, πριν καν αυτό κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Τότεναμ ή Tottenham Hotspur όπως είναι το επίσημο όνομά της, τα “Σπιρούνια” για τους οπαδούς και τους πιο μυημένους, με έτος ίδρυσης το 1882, είναι μία από τις πιο ιστορικές και δημοφιλείς ομάδες της Αγγλίας. Η εφετινή σεζόν είναι μία από τις πλέον επιτυχημένες στην ιστορία του συλλόγου με έδρα το Βόρειο Λονδίνο, με την ομάδα να έχει προκριθεί στα ημιτελικά του Champions League και να είναι στην 3η θέση της Premier League, τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος.

O Andrew Doyle, Director της Audi UKi (αριστερά) με τον Mauricio Pochettino, Manager της Tottenham Hotspur (δεξιά)

Η Audi έχει εδραιωθεί ως η κατ’ εξοχήν premium μάρκα, ταυτισμένη με το απαράμιλλο design και την προηγμένη τεχνολογία, όπως αυτά εκφράζονται μέσα από το διάσημο πλέον μότο Vorsprung durch Technik”, Πρόοδος μέσω της Τεχνολογίας. Πρόκειται για μια φιλοσοφία που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με το αντίστοιχα θετικό, με όραμα στο μέλλον σύνθημα της Τότεναμ, το Audere est Facere, σε ελεύθερη απόδοση “Όποιος Τολμά, Πράττει”, μία παράφραση στα λατινικά της φράσης που κατά τον Όμηρο είπε η Θεά Αθηνά στον Οδυσσέα: “Ο Τολμών Νικά“!

Η έναρξη της χορηγίας της Audi συμπίπτει χρονικά με την πρώτη σεζόν της Τότεναμ στο ολοκαίνουργιο γήπεδό της. Πρόκειται για το “Νέο Γουάιτ Χαρτ Λέιν”, κόστους 1 δισ. λιρών, που αντικατέστησε το παλιό γήπεδο της ομάδας. Στο νέο γήπεδο, το εμβληματικό σήμα της Audi θα προβάλλεται ψηφιακά, σε όλες τις γιγαντοοθόνες του γηπέδου, συμπεριλαμβανομένου του LED διαφημιστικού συστήματος και του εσωτερικού τηλεοπτικού δικτύου καθώς και σε όλα τα κανάλια ψηφιακών μέσων του club. Το γήπεδο εγκαινιάστηκε νωρίτερα μέσα στον Απρίλιο και σε αυτό δεσπόζει το έμβλημα της ομάδας, ο πετεινός.

Η Audi έχει μία μακρά και περήφανη σύνδεση με το υψηλού επιπέδου ποδόσφαιρο. Η Τότεναμ είναι το πιο πρόσφατο παγκοσμίου φήμης club που προστίθεται στις συνεργασίες της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της πρωταθλήτριας Γερμανίας Μπάγερν Μονάχου, της πρωταθλήτριας Ισπανίας Μπαρτσελόνα και της πρωταθλήτριας Ευρώπης Ρεάλ Μαδρίτης.

Επιπλέον, η Audi διοργανώνει κάθε χρόνο το Audi Cup και το Audi Summer Tour – σημαντικά τουρνουά προετοιμασίας που διεξάγονται σε ολόκληρο τον κόσμο με συμμετοχές από μερικούς από τους μεγαλύτερους συλλόγους παγκοσμίως.

Για να επικοινωνήσει τη συνεργασία, η Audi έβγαλε ένα απολαυστικό video με τους αστέρες της ομάδας Ντέλε, Έρικσεν, Σάνσεθ και Μούρα.

Προηγούμενο άρθροΟ σχεδιαστής της Alfa Romeo Tonale, αποκαλύπτει την ιστορία του πρωτοτύπου
Επόμενο άρθροΕυρωπαϊκοί μονόκεροι κινητικότητας στο European Startup Summit