Η ALD Automotive παρουσιάζει τη νέα της στρατηγική, παγκόσμια εταιρική ταυτότητα. Στοχεύοντας στην ενσωμάτωση του οράματος και των φιλοδοξιών της εταιρείας -να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στη δημιουργία και την παροχή λύσεων κινητικότητας- η νέα ταυτότητα αναδεικνύει το εύρος της τεχνογνωσίας της ALD Automotive, των κορυφαίων λύσεων κινητικότητας και του καινοτόμου πνεύματος που υποστηρίζουν την ηγετική της θέση, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Η αγορά κινητικότητας αλλάζει ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη στην ιστορία με ανατροπές όπως η κλιματική αλλαγή, η αστικοποίηση και η τεχνολογική πρόοδος. Αυτές οι αλλαγές έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο η ALD Automotive αναπτύσσεται ως εταιρεία. Η εταιρεία βρίσκεται στο προσκήνιο αυτών των αλλαγών για να εκμεταλλευτεί νέες ευκαιρίες και να προσφέρει μελλοντικές λύσεις κινητικότητας που θα συνοδεύουν την αυξανόμενη πελατειακή της βάση παγκοσμίως. Έντονη, σύγχρονη, δυναμική, ευέλικτη και προσωπική, αυτή η νέα ταυτότητα αποσκοπεί στο να ενημερώσει σαφώς τους πελάτες της για όσα μπορούν να περιμένουν από την ALD Automotive.

Όπως επισημαίνεται, τέσσερα κύρια στοιχεία του brand απεικονίζουν την αξία που προσφέρει η ALD Automotive στους πελάτες της:

  • Η μπλε χρωματική παλέτα αντικατοπτρίζει την ιστορική ταυτότητα και τη μακρόχρονη ιστορία της εταιρείας καθώς και τις ψηφιακές φιλοδοξίες της, με το χρώμα που κυριαρχεί στην υψηλή τεχνολογία.
  • Η γραμμή κινητικότητας δημιουργεί έναν οπτικό σύνδεσμο σε όλο το εύρος της μάρκας, επιδεικνύοντας κίνηση, ενσωματώνοντας την ικανότητα της εταιρείας να συνδέει, να προσαρμόζει και να ωθεί απεριόριστα τα όρια της κινητικότητας.
  • Οι καθημερινοί άνθρωποι επισημαίνονται με σιλουέτες και visuals που απεικονίζουν τις διαφορετικές πτυχές της καθημερινής ζωής των πελατών, καθώς και την ελευθερία και την αξία που η η ALD Automotive παρέχει στους πελάτες της.
  • Μια σύγχρονη ψηφιακή γραμματοσειρά δίνει στο μήνυμα έναν τολμηρό και σύγχρονο τόνο.

Αυτά τα στοιχεία του brand υποστηρίζονται από ένα νέο διαφημιστικό σύνθημα, έτοιμο να μας μετακινήσει, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, αντικατοπτρίζει την ικανότητα της ALD Automotive να παρέχει στους πελάτες της περισσότερες επιλογές, ελευθερία και αξία όπου και αν βρίσκονται.

Αυτή η νέα ταυτότητα θα αναπτυχθεί στις 43 χώρες όπου είναι παρούσα η ALD Automotive, αντιπροσωπεύοντας τη μεγαλύτερη άμεση γεωγραφική κάλυψη στον κλάδο. Θα χρησιμοποιηθεί για όλα τα τμήματα πελατών (επιχειρήσεις, ΜΜΕ, επιχειρηματίες και ιδιώτες) και σε όλα τα κανάλια και σημεία επαφής, ιδίως σε όλο το αναπτυσσόμενο ψηφιακό οικοσύστημα της εταιρείας. Το roll-out θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2020.

“Η ALD Automotive αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της, τη διεθνή κάλυψη και την πελατειακή της βάση, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, σε ευθυγράμμιση με τις τάσεις της βιομηχανίας”, δήλωσε ο Mike Masterson, CEO της ALD. “Ως σημαντικός παράγοντας στον τομέα της κινητικότητας, παραμένουμε επικεντρωμένοι στην προετοιμασία για το μέλλον. Αυτή η νέα ταυτότητα της μάρκας αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουμε για να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας για περισσότερες επιλογές, ελευθερία και αξία και θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση της αγοράς και των πελατών, καθώς και να προσελκύσουμε τα καλύτερα ταλέντα σε όλο τον κόσμο”.

Δείτε εδώ το video με τη νέα εταιρική ταυτότητα της ALD Automotive παγκοσμίως.

Προηγούμενο άρθροBosch, ευκαιρίες από τη μελλοντική κινητικότητα
Επόμενο άρθροΒραβεύθηκε το ανανεωμένο site της Autohellas Hertz