Η ADESA έχει ξεκινήσει τις δημοπρασίες VirtuaLane, μια ζωντανή εικονική αγορά πλειστηριασμών για τους πελάτες στις δημοπρασίες της. Το VirtuaLane διατίθεται σε 20 από τα 75 σημεία δημοπρασιών της ADESA στη Βόρεια Αμερική.

Οι πελάτες που συμμετέχουν σε πωλήσεις μέσω VirtuaLane θα ακολουθούν την ίδια διαδικασία υποβολής προσφορών, όπως στις παραδοσιακές δημοπρασίες, αλλά αντί των πραγματικών αυτοκινήτων που εμφανίζονται στις δημοπρασίες, το όχημα και τα χαρακτηριστικά του θα εμφανίζονται σε μεγάλες οθόνες κατά την υποβολή των προσφορών.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να δουν τα οχήματα προσωπικά πριν ξεκινήσουν οι προσφορές. Τα οχήματα θα σταθμεύουν στο σημείο της δημοπρασίας της ADESA.

“Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες θα βιώνουν πλήρως την εμπειρία του πραγματικού πλειστηριασμού, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά τον κίνδυνο πιθανών ατυχημάτων που σχετίζονται με την οδήγηση των αυτοκινήτων στις λωρίδες των δημοπρασιών”, αναφέρει ο Mike Caggiano, εκτελεστικός αντιπρόεδρος Vehicle Remarketing της ADESA στην Ανατολική Περιφέρεια των ΗΠΑ.

Προηγούμενο άρθροΗ Honda προχωρά σε πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της μέχρι το 2025
Επόμενο άρθροΝέο Suzuki Jimny: φιναλίστ στα World Car Awards 2019