Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε την αύξηση του όγκου στις παγκόσμιες πωλήσεις της για το 2021, κατά 3,9% σε σχέση με πέρυσι, παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία και τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Οι πωλήσεις εκτός Κορέας αυξήθηκαν 7% στις 3.164.143 μονάδες χάρη στην προληπτική στρατηγική της εταιρείας και στις συγκεκριμένες αγορές, καθώς και στη δημοτικότητα των μοντέλων SUV της και στην αυξανόμενη σειρά οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον.
Το 2021, η Hyundai ξεκίνησε τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση χάρη στην επιτυχημένη κυκλοφορία του IONIQ 5, του πρώτου ηλεκτρικού της οχήματος μπαταρίας. Τα θετικά αποτελέσματα πωλήσεων της εταιρείας προήλθαν από τη στρατηγική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που προκαλείται από τη συνεχιζόμενη πανδημία, το ζήτημα της προμήθειας ημιαγωγών και τις διακυμάνσεις των τιμών των πρώτων υλών.
Με τη ζήτηση αυτοκινήτων να αναμένεται να ανακάμψει παγκοσμίως το 2022 εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού στον κλάδο, η Hyundai στοχεύει να πουλήσει 4,32 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο με βελτιστοποιημένη επιχειρηματική στρατηγική προσαρμοσμένη σε κάθε περιοχή. Η εταιρεία στοχεύει να πουλήσει 3,59 εκατομμύρια μονάδες σε αγορές του εξωτερικού και 732.000 μονάδες στην Κορέα.
Επιπλέον, σχεδιάζει να εδραιώσει την ηγετική της θέση στην φιλική προς το περιβάλλον αγορά κινητικότητας παγκοσμίως μέσω της κυκλοφορίας των επερχόμενων μοντέλων IONIQ αποκλειστικά EV και του ηλεκτροκίνητου GV70 της πολυτελούς μάρκας Genesis.
Πωλήσεις 2021 (Μονάδες)
ΔΕΚ 2021 | ΔΕΚ 2020 | ΜΕΤ | 2021 | 2020 | ΜΕΤ | |
Κορέα | 66.112 | 68.486 | -3,5% | 726.838 | 787.854 | -7,7% |
Πωλήσεις εξωτερικού | 268.130 | 306.707 | -12,6% | 3.164.143 | 2.956.883 | 7,0% |
Παγκόσμιες πωλήσεις | 334.242 | 375.193 | -10,9% | 3.890.981 | 3.744.737 | 3,9% |
Πρόβλεψη Πωλήσεων 2022 (Μονάδες)
Στόχος 2022 | Αποτέλεσμα 2021 | ΜΕΤ | |
Κορέα | 732.000 | 726.838 | 0,7% |
Πωλήσεις εξωτερικού | 3.591.000 | 3.164.143 | 13,5% |
Παγκόσμιες πωλήσεις | 4.323.000 | 3.890.981 | 11,1% |
1. Ο όγκος πωλήσεων στην Κορέα αφορά στις λιανικές πωλήσεις ενώ ο όγκος πωλήσεων στο εξωτερικό (παγκοσμίες πωλήσεις εκτός Κορέας) βασίζεται στις χονδρικές πωλήσεις.
2. Τα αποτελέσματα των πωλήσεων περιλαμβάνουν μοντέλα σεντάν, SUV και CV που παράγονται από τη Hyundai Motor.
Η Hyundai Motor Company ιδρύθηκε το 1967 και προσφέρει μια σειρά από οχήματα παγκόσμιας κλάσης και υπηρεσίες κινητικότητας σε περισσότερες από 200 χώρες.