Μετά την επιτυχή ενίσχυση της μελλοντικής της στρατηγικής κινητικότητας πέρυσι, η Hyundai Motor θα εντείνει περαιτέρω τις δραστηριότητές της για την ηλεκτροκίνηση και την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών το 2021.

Η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη ποσοτικής και ποιοτικής ανάπτυξης στην Ευρώπη, αυξάνοντας τον όγκο των πωλήσεών της και την αξία που προσφέρουν τα προϊόντα της στους πελάτες της. Ουσιαστικό βήμα  θα αποτελέσει το λανσάρισμα του IONIQ 5, του πρώτου μοντέλου που βασίζεται στην αποκλειστική πλατφόρμα BEV, E-GMP, του Hyundai Motor Group, καθώς και η θέσπιση μιας σειράς νέων πελατοκεντρικών μέτρων.

“Το περασμένο έτος υπήρξε εξαιρετικά σημαντικό για τη μετάβασή μας στη μελλοντική κινητικότητα. Επενδύσαμε στην ηλεκτροδότηση σχεδόν ολόκληρου του στόλου μας. Φέτος, σκοπεύουμε να δρέψουμε τους καρπούς αυτής της επένδυσης, διατηρώντας το ισχυρό μερίδιό μας αγοράς και πωλώντας ακόμα περισσότερα EV”, δήλωσε ο Michael Cole, Πρόεδρος & CEO της Hyundai Motor Ευρώπης.

Ποσοτική ανάπτυξη: Οι πωλήσεις EV και το συνολικό μερίδιο αναμένεται να παραμείνουν ισχυρά το 2021

Η επένδυση της Hyundai στη μελλοντική κινητικότητα αποδίδει: η εταιρεία πούλησε σχεδόν 60.000 ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και ηλεκτρικά κυψελών καυσίμου στην Ευρώπη το 2020, που καλύπτουν το 13% των ευρωπαϊκών πωλήσεών της. Αυτό την κατατάσσει στο προσκήνιο του κλάδου. Η Hyundai αναμένει να διατηρήσει τη θέση της ως κυρίαρχος κατασκευαστής με το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων οχημάτων μηδενικών εκπομπών (ZEV) το 2021 και σχεδιάζει να αυξάνει αυτό το ποσοστό κάθε χρόνο.

Η στρατηγική της Hyundai στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών και το υψηλό μερίδιο ZEV στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της υπήρξαν οι βασικοί παράγοντες που επέτρεψαν στην εταιρεία να επιτύχει τον στόχο της CO2.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Hyundai θα λανσάρει περισσότερα από 12 επιπλέον μοντέλα BEV στα επόμενα τέσσερα χρόνια, ξεκινώντας με το IONIQ 5. Μέχρι το 2040 η μάρκα σκοπεύει να έχει πλήρως εξηλεκτρίσει την παγκόσμια γκάμα οχημάτων της και να αντιπροσωπεύσει 8%-10% της παγκόσμιας αγοράς EV. Μέχρι το 2025, η εταιρεία σκοπεύει να πωλεί 560.000 BEV ετησίως σε παγκόσμια κλίμακα και να καταστεί ένας από τους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές οχημάτων μηδενικών εκπομπών.

Αυτό συνεπάγεται ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανανέωσης και ηλεκτροκίνησης στόλου. Η Hyundai ξεκίνησε το 2021 με μια από τις πιο σύγχρονες γκάμες μοντέλων στην Ευρώπη, με το 95% του στόλου της νεότερο των 18 μηνών. Πέρυσι, η Hyundai παρουσίασε ηλεκτρικές εκδόσεις για πάνω από τα τρία τέταρτα των διαθέσιμων μοντέλων της στην Ευρώπη. Σήμερα, τα μοντέλα Hyundai διαθέτουν την πιο ποικίλη γκάμα κινητήρων της αγοράς, από βενζινοκίνητους και ντίζελ έως ήπια υβριδικούς, αμιγώς υβριδικούς, υβριδικούς plug-in, ηλεκτρικούς μπαταρίας και ακόμα και κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Η Hyundai προσφέρει σήμερα 15 ηλεκτρικά μοντέλα και παράγωγά τους στην Ευρώπη. Από αυτά, 11 κυκλοφόρησαν πρόσφατα ή βελτιώθηκαν το 2020, συμπεριλαμβανομένου ενός μοντέλου απολύτως μηδενικών εκπομπών: το KONA Electric.

Ποιοτική ανάπτυξη μέσω καινοτόμου, ολοκαίνουργιου IONIQ 5

Το επόμενο βήμα στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της εταιρείας θα επικεντρωθεί στην ποιοτική ανάπτυξη. Η Hyundai θα κυκλοφορήσει σύντομα το ολοκαίνουργιο IONIQ 5, το πρώτο μοντέλο της νέας σειράς IONIQ. Το IONIQ 5 είναι ένα αμιγώς BEV, το οποίο θα διαμορφώσει τη νέα μάρκα της εταιρείας σκοπέυοντας να επιφέρει επανάσταση κλάδο. Θα διαθέτει φόρτιση υψηλής ταχύτητας 800 βολτ, τεχνολογία ανταπόδοσης φόρτισης (Vehicle to Load – V2L) και καινοτόμο σχεδιασμό υψηλής τεχνολογίας, μαζί με άλλες καινοτομίες που ενεργοποιούνται μέσω της πλατφόρμας E-GMP. Με αυτήν την ανταγωνιστική γκάμα, η εταιρεία αναμένει να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη το 2021.

Πέραν των αριθμών, η Hyundai σχεδιάζει επίσης να ενισχύσει το ρόλο της ως έξυπνου, υπεύθυνου μέλους της κοινωνίας, με λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Αυτό θα επιτευχθεί με ανάπτυξη της πελατοκεντρικής στρατηγικής, παροχή εμπειριών κινητικότητας υψηλής ποιότητας και υποστήριξη υποδομής φόρτισης για πελάτες EV.

Κινητικότητα υδρογόνου

Τα επόμενα χρόνια, η Hyundai θα προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη υποδομής μηδενικών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων σημείων φόρτισης και σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Η πρωτοβουλία Hyundai Hydrogen Mobility της εταιρείας έχει ήδη παραδώσει πάνω από 50 φορτηγά κυψελών καυσίμου XCIENT στην Ελβετία. Κάθε φορτηγό μπορεί δυνητικά να εξοικονομήσει 32 τόνους CO2 ετησίως σε σύγκριση με ένα φορτηγό ντίζελ, μια σημαντική μείωση των εκπομπών. Το πρόγραμμα προβλέπει την παράδοση άνω των 1.600 φορτηγών κυψελών καυσίμου XCIENT στην Ελβετία έως το 2025.

Στόχος της Hyundai, με την ισχυρή δέσμευσή της περί οικολογικής κινητικότητας και βελτίωσης της ζωής των πολιτών, είναι να μειώσει τις εκπομπές και να βελτιώσει το περιβάλλον, σύμφωνα με το όραμά της ανθρώπινης προόδου.

 

Προηγούμενο άρθροAudi: πιστοποίηση για αειφόρο διαχείριση του αλουμινίου
Επόμενο άρθροΕθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια