G 350 d; brilliant blue metallic, designo nappa leather espresso brown/black;Fuel consumption combined: 9.8-9.6 l/100 km; Combined CO2 emissions: 259-252 g/km

H νέα Mercedes-Benz G 350 d είναι μια ισχυρή, άνετη, ανώτερη G-Class χωρίς συμβιβασμούς, με μικτή κατανάλωση καυσίμου 9,8-9,6 λίτρα / 100 km και μικτές εκπομπές CO2 259-252 g/km.

Τα πρώτα οχήματα της νέας G-Class έχουν κατακτήσει τις διαδρομές off-road από τον Ιούνιο. Το cross-country πείθει με την απόδοση, την ασφάλεια, τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης και τον άριστο χειρισμό του. Η γκάμα των κινητήρων τώρα επεκτείνεται με μια αποδοτική παραλλαγή ντίζελ. Το νέο G 350 d αποδίδει όπως ποτέ πριν. Τα μοντέλα είναι διαθέσιμα για παραγγελία από τον Ιανουάριο του 2019 και θα φθάσουν στις αντιπροσωπείες την άνοιξη. Έτσι, η σειρά μοντέλων G-Class προσφέρει τώρα τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ του G 500 (κατανάλωση καυσίμου, μικτή: 12,1-11,5 l / 100 km, μικτές εκπομπές CO2: 276-263 g / km), του AMG G 63 κατανάλωση καυσίμου, μικτή: 13,1 l / 100 km, μικτές εκπομπές CO2 299 g / km) και του νέου G 350 d.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας OM 656 θα θέσει επίσης πρότυπα στην G-Class σε όρους απόδοσης – τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. “Στόχος μας ήταν να αυξήσουμε την απόδοση, μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά θορύβων”, υπογραμμίζει ο Ola Kälenius, μέλος του Συμβουλίου Management της Daimler, υπέυθυνος του Group Research and Mercedes-Benz Cars Development.

Τα χαρακτηριστικά αυτής της κορυφαίας μηχανής περιλαμβάνουν τη διαδικασία καύσης stepped-bowl, τον υπερσυμπιεστή εξάτμισης δύο βαθμίδων, καθώς και τη χρήση του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων CAMTRONIC. Αυτό θερμαίνει το σύστημα εξάτμισης χωρίς να αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Η περαιτέρω προηγμένη επίστρωση NANOSLIDE® των εμβολοχιτωνίων μειώνει επίσης τις απώλειες τριβής με τα έμβολα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Ο νέος εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας μετατρέπει το όχημα στο πιο αποδοτικό “G” μέχρι στιγμής. Παράγει ισχύ 210 kW (286 hp) και με μέγιστη ροπή 600 Nm μεταξύ 1200 και 3200 σ.α.λ. είναι τόσο ισχυρό όσο ποτέ άλλοτε. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να συμμορφώνεται με τη μελλοντική νομοθεσία περί εκπομπών ρύπων (RDE – Real Driving Emissions).

Όλα τα παρελκόμενα που σχετίζονται με την αποτελεσματική μείωση των εκπομπών τοποθετούνται απευθείας στον κινητήρα. Αυτό συμβάλλει στην ταχύτερη αποτελεσματικότητα του καταλυτικού μετατροπέα και του φίλτρου σωματιδίων ντίζελ. Χάρη στην ολοκληρωμένη τεχνολογική προσέγγιση που περιλαμβάνει τη νέα διαδικασία καύσης stepped-bowl, τη δυναμική επανακυκλοφορία καυσαερίων πολλαπλών διαδρομών και το σύστημα ελέγχου εκπομπών πλησίον του κινητήρα, είναι δυνατή η περαιτέρω μείωση κατανάλωσης, με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Χάρη στη μονωμένη διαμόρφωση εγγύτητας κινητήρα, το σύστημα ελέγχου εκπομπών έχει μικρή απώλεια θερμότητας και ιδανικές συνθήκες λειτουργίας.

Το πιο αποδοτικό G 

Χάρη στις πιο ενισχυμένες τεχνολογίες ελέγχου εκπομπών, ο ισχυρός εξακύλινδρος κινητήρας της σύγχρονης σειράς OM 656 παραμένει κάτω από όλα τα όρια εκπομπών του τρέχοντος προτύπου Euro 6d-TEMP, ακόμα και σε απαιτητικές καταστάσεις οδήγησης και περιβαλλοντικές συνθήκες. Τούτο επιτυγχάνεται με έναν επιπρόσθετο μετατροπέα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), με έναν καταλύτη ολίσθησης αμμωνίας (ASC) στην εξαγωγή της GLE. Ο καταλύτης SCR (Selective Catalytic Reduction) μειώνει τα οξείδια του αζώτου (NOx) στα καυσαέρια.

Γι αυτό, το AdBlue®, ένα υδαρές διάλυμα ουρίας, τροφοδοτείται στο σύστημα. Μετατρέπει χημικά τα οξείδια του αζώτου στα καυσαέρια, απελευθερώνοντας έτσι αμμωνία, η οποία μειώνει έως και το 80% των οξειδίων του αζώτου σε αβλαβές άζωτο και νερό στον κατάντη καταλυτικό μετατροπέα SCR. Ο λαιμός πλήρωσης για το AdBlue® είναι ενσωματωμένος στην εξωτερική υποδοχή της δεξαμενής του οχήματος, γεγονός που καθιστά δυνατή την απευθείας πλήρωση στην αντλία καυσίμου.

Στη λειτουργία οδήγησης ECO της Mercedes-Benz G 350 d, η λειτουργία ολίσθησης βοηθά στην εξοικονόμηση επιπλέον καυσίμου. Όταν το πόδι του οδηγού αφήσει το πεντάλ γκαζιού, ο συμπλέκτης του κιβωτίου ταχυτήτων απεμπλέκεται. Αυτό μειώνει την ταχύτητα του κινητήρα στο ρελαντί και η αντίσταση μειώνεται από τις δυνάμεις συμπίεσης και τριβής του κινητήρα κατά την κύλιση. Η G-Class «γλιστράει», χρησιμοποιώντας τη δική της κινητική ενέργεια για μια ορισμένη απόσταση. Ρολάρει για αρκετά μεγαλύτερη απόσταση από ό, τι κατά την κύλιση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω εξοικονόμηση καυσίμου. Ο συμπλέκτης επανεμπλέκεται μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού ή του φρένου.

Βασικά στοιχεία της Mercedes-Benz G 350 d με μια ματιά:

G 350 d
Κυβισμός 2925 cc
Διαδρομή 82.0 x 92.3 mm
Συμπίεση 15.5 ɛ
Κινητήρας και ισχύς OM 656, 210 kW (286 hp) at 3400-4600 rpm
Μέγιστη ροπή 600 Nm at 1200-3200 rpm
Κατανάλωση καυσίμου, μικτή κατά NEDC  9.8-9.6 l/100 km
Εκπομπές CO2  259-252 g/km
Επιτάχυνση 0-100 km/h 7.4
Μέγιστη ταχύτητα 199 km/h

 

Εξοπλισμός 9G-TRONIC

Για τη μετάδοση ισχύος της Mercedes-Benz G 350 d, το αυτόματο κιβώτιο 9G TRONIC με μετατροπέα ροπής προσαρμόστηκε ειδικά για να καλύψει τις ανάγκες του οχήματος off-road. Οι προγραμματιστές χρησιμοποίησαν μια εξειδικευμένη εφαρμογή λογισμικού για να συντομεύσουν τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων και ανταπόκρισης μετάδοσης του 9τάχυτου κιβωτίου και να κάνουν την G-Class πιο ζωηρή.

G 350 d

Η G-Class είναι κορυφαίο μοντέλο των πολυτελών οχημάτων off-road. Δεν είναι μόνο η σειρά μοντέλων επιβατικών αυτοκινήτων με τη μακρύτερη παραγωγή στην ιστορία της Mercedes-Benz, αλλά και ο προάγγελος όλων των SUV που φέρουν το τρισδιάστατο αστέρι – γι ‘αυτό όλα τα off-road μοντέλα της Mercedes διαθέτουν το G στο όνομά τους.

Προηγούμενο άρθροΤι φέρνει το 2019 για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Επόμενο άρθροH Citroën “κάνει ποδαρικό” στο 2019 με πολλές εκπλήξεις!