Η Ford ανακοίνωσε νέα στρατηγική που στοχεύει σε βραχυπρόθεσμη κερδοφορία και βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της στο μέλλον. Έτσι, αλλάζει το επιχειρηματικό της μοντέλο και μειώνει θέσεις εργασίας και γραμμές παραγωγής στην Ευρώπη.

Η Ford στοχεύει στην επίτευξη της μείωσης του κόστους εργασίας, στο μέτρο του δυνατού, μέσω εθελοντικών αποχωρήσεων των εργαζομένων στην Ευρώπη. Για τον σκοπό αυτό, ανακοίνωσε ότι ξεκινά διαβουλεύσεις με τους συνδικαλιστικούς της εταίρους και άλλους βασικούς ενδιαφερόμενους για την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μετασχηματισμού, με στόχο την ενίσχυση της μάρκας Ford και τη δημιουργία μιας βιώσιμης κερδοφόρας επιχείρησης στην Ευρώπη.

Η στρατηγική – η οποία αποτελεί μέρος του ευρύτερου παγκόσμιου οράματος της εταιρείας για την παροχή έξυπνων οχημάτων για έναν έξυπνο κόσμο – θα προσφέρει διαφοροποιημένα οχήματα σχεδιασμένα για να δημιουργήσουν μια βαθύτερη σχέση με τους πελάτες της Ford.

Μεσοπρόθεσμα, η Ford επιταχύνει τις βασικές ενέργειες εξυγίανσης και μειώνει τα διαρθρωτικά κόστη. Παράλληλα, ο θεμελιώδης επανασχεδιασμός της περιλαμβάνει αλλαγές στο χαρτοφυλάκιο των οχημάτων, επέκταση των προσφορών και των μεγεθών στα πλέον κερδοφόρα τμήματα ανάπτυξης των οχημάτων, βελτιώνοντας ή εξαλείφοντας λιγότερο κερδοφόρες γραμμές και αντιμετωπίζοντας αγορές με χαμηλή απόδοση.

“Αναλαμβάνουμε αποφασιστική δράση για τον μετασχηματισμό της Ford στην Ευρώπη”, δήλωσε ο Steven Armstrong, αντιπρόεδρος του ομίλου και πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. “Θα επενδύσουμε στα οχήματα, τις υπηρεσίες, τα τμήματα και τις αγορές που υποστηρίζουν καλύτερα μια μακροπρόθεσμη βιώσιμη κερδοφόρα επιχείρηση, δημιουργώντας αξία για όλους τους ενδιαφερόμενους και παρέχοντας στους πελάτες μας ελκυστικά οχήματα”.

Για να βελτιώσει τη βραχυπρόθεσμη οικονομική απόδοση, η Ford θέλει να βελτιώσει την κερδοφορία σε όλο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της. Η βελτίωση των διαρθρωτικών δαπανών θα υποστηριχθεί με τη μείωση της πλεονάζουσας εργασίας σε όλες τις λειτουργίες – μισθωτές και ωριαίες. Μια βελτίωση στη διοικητική δομή, που ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μέσω επανασχεδιασμού για το παγκόσμιο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, που θα βελτιώσει την ευελιξία του οργανισμού.

Οι εν εξελίξει ενέργειες για τη βελτίωση της κερδοφορίας και τη μείωση των διαρθρωτικών δαπανών, θα γίνουν με παράλληλη επανασχεδίαση, ώστε να εστιαστεί σε μια πιο στοχευμένη σειρά οχημάτων σε τρεις επιχειρηματικές μονάδες εστιασμένες στους πελάτες: Εμπορικά Οχήματα, Επιβατικά Οχήματα και Εισαγωγές.

Η Ford θα βελτιώσει ή θα αποχωρήσει από τις λιγότερο κερδοφόρες γραμμές οχημάτων και θα αντιμετωπίσει τις αγορές με χαμηλές επιδόσεις προχωρώντας, επίσης, σε μια στρατηγική αναθεώρηση της Ford Sollers, της κοινοπραξίας της εταιρείας στη Ρωσία.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα καλύτερα στοχοθετημένο χαρτοφυλάκιο ευρωπαϊκών επιβατικών αυτοκινήτων, που θα επικεντρώνεται στο ποιοτικό, τεχνολογικά πλούσιο και διασκεδαστικό DNA της μάρκας και θα δημιουργεί συναισθηματικές συνδέσεις με τους πελάτες, μέσω προοδευτικών και sporty σχεδίων. Όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα περιλαμβάνουν ηλεκτροκίνητες επιλογές

Παράλληλα, σκοπεύει να συνεχίσει να ενισχύει την ηγετική θέση των επαγγελματικών οχημάτων της στην Ευρώπη και να αξιοποιήσει τις σχέσεις της – όπως την επιτυχημένη κοινή επιχείρηση Ford Otosan και την πιθανή συμμαχία με τη Volkswagen AG – για να υποστηρίξει την ανάπτυξη των εμπορικών της οχημάτων.

Το χαρτοφυλάκιο των εισαγόμενων οχημάτων της στην Ευρώπη θα βασίζεται στην κληρονομιά της μάρκας Ford και θα περιλαμβάνει τα Mustang, Edge και ένα άλλο SUV που θα αποκαλυφθεί τον Απρίλιο, μαζί με ένα ολοκαίνουργιο πλήρως ηλεκτρικό Mustang το 2020.

 

Προηγούμενο άρθροProovStation για την επιθεώρηση οχημάτων
Επόμενο άρθροAirbus σε ελκυστήρα βαρέων οχημάτων Mercedes-Benz Actros 4163 SLT