Με συμβάσεις private lease 153.000 οχημάτων στο τέλος του 2019, η ALD υπερέβη το στόχο των 150.000 μονάδων που είχε τεθεί τρία χρόνια πριν.

Για να διαφοροποιήσει τα έσοδά της και να ενισχύσει την ανάπτυξή της, η ALD το 2016 έθεσε έναν τριετή στόχο: να επιτύχει 150.000 συμβάσεις private lease (ιδιωτικής μίσθωσης) μέχρι το τέλος του 2019.

Αυτός ο φιλόδοξος στόχος επιτεύχθηκε και μάλιστα ξεπεράστηκε, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας.

Το μοντέλο μίσθωσης πλήρους εξυπηρέτησης της εταιρείας είναι κατάλληλο για τη διαχείριση του κύκλου ζωής των ιδιωτικών συμβάσεων μίσθωσης και οι διάφορες διαθέσιμες ευέλικτες προσφορές επιτρέπουν υπηρεσίες à la carte και τροποποιήσεις συμβάσεων όσον αφορά τη διάρκεια, τα χιλιόμετρα και άλλες επιλογές, οι οποίες είναι ιδι0αίτερα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των καταναλωτών

Κατά τη διάρκεια της τριετίας, ο στόλος private lease της ALD αυξανόταν κατά 30%-40% κάθε χρόνο. Το private lease αντιπροσωπεύει σήμερα το 8,6% του συνολικού στόλου της ALD. Μια αυξανόμενη επιλογή μεταχειρισμένων οχημάτων επεκτείνει επίσης την προσφορά και σήμερα η μεγάλη πλειονότητα των συμβάσεων δεύτερης μίσθωσης είναι με ιδιώτες.

Τα κανάλια διανομής ιδιωτικής μίσθωσης αναπτύσσονται συνεχώς και η ALD Automotive αριθμεί σήμερα περισσότερες από 160 συμφωνίες με τραπεζικά δίκτυα, ασφαλιστικές εταιρείες, κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορείς παροχής ενέργειας, δίκτυα λιανικής και πλατφόρμες κινητικότητας.

Πρόσθετα κανάλια περιλαμβάνουν το ταχέως αναπτυσσόμενο πρόγραμμα των εργαζομένων για εταιρικούς πελάτες καθώς και άμεση προσφορά ιδιωτικής μίσθωσης σε 23 αγορές.

Το τμήμα ιδιωτικής μίσθωσης αναμένεται να παραμείνει βασικός μοχλός της συνολικής ανάπτυξης του στόλου και υποστηρίζεται από την πλέον σύγχρονη online πλατφόρμα της ALD Automotive.

Αυτή η λιανική ψηφιακή λύση “από άκρου σε άκρο” συμβάλλει στη διευκόλυνση της επεξεργασίας κλιμακούμενων ιδιωτικών συμβάσεων μίσθωσης και επιτρέπει στους καταναλωτές να μισθώνουν αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο, από την επιλογή αυτοκινήτου και την πιστοληπτική αξιολόγηση έως την ηλεκτρονική υπογραφή της σύμβασης.

Ο Adrian Porter, επικεφαλής στρατηγικών εταιρικών σχέσεων στην ALD, δήλωσε μεταξύ άλλων “Κάθε μήνα, νέοι τύποι εταιρικών σχέσεων προστίθενται στις προσφορές μας και η πλήρως μας ψηφιακή λύση θα μας επιτρέψει να διευρύνουμε περαιτέρω το φάσμα των συνεργατών και των πελατών με τους οποίους συνεργαζόμαστε, καθώς και να επεκτείνουμε το δίκτυο άμεσης διανομής μας. Ως κορυφαίος διεθνής πάροχος κινητικότητας, στόχος μας είναι απλώς να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες μίσθωσης στην κατηγορία, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να απολαμβάνουν την ελευθερία οδήγησης του αυτοκινήτου της επιλογής τους χωρίς την ταλαιπωρία της ιδιοκτησίας του”.

 

Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz Sprinter: 25 χρόνια πρωτοπορίας
Επόμενο άρθροΗ Volkswagen κυρίαρχη μάρκα στην Ευρώπη και το 2019