Τα έσοδα πρώτου τριμήνου 2020 του Groupe PSA ανέρχονται σε 15,2 δισ. ευρώ, μειωμένα κατά 15,6%, λόγω της απότομης πτώσης του όγκου πωλήσεων που αντισταθμίστηκε μερικώς από ένα ισχυρό μείγμα προϊόντων. Η μείωση των ενοποιημένων παγκόσμιων πωλήσεων έφτασε στο 29%. 

Προτεραιότητα του Ομίλου είναι η προστασία των εργαζομένων του με ένα ενισχυμένο υγειονομικό πρωτόκολλο και η προετοιμασία της εταιρείας για το μέλλον.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα του Groupe PSA ανήλθαν στα 15.179 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με 17.976 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Τα έσοδα του τμήματος αυτοκινήτου ανήλθαν στα 11.934 εκατομμύρια ευρώ, μειωμένα κατά 15,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Ο θετικός αντίκτυπος του μείγματος προϊόντων (+ 5,3%), των τιμών (+ 0,5%) καθώς και άλλων επιδράσεων (+ 3,5%) και των πωλήσεων σε συνεργάτες ( + 0,1%) αντισταθμίζει εν μέρει την απότομη μείωση των όγκων πωλήσεων και το μείγμα χωρών (-24,6%), καθώς και την αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών (-0,5%).

Με συνολικές πωλήσεις 627.000 αυτοκινήτων, οι ενοποιημένες παγκόσμιες πωλήσεις του πρώτου τριμήνου 2020 μειώθηκαν, επηρεασμένες από την κρίση του COVID-19 .

Το συνολικό απόθεμα, συμπεριλαμβανομένων των ανεξάρτητων εμπόρων και εισαγωγέων, ανερχόταν σε 715.000 οχήματα στις 31 Μαρτίου 2020 και μειώθηκε κατά 1.000 μονάδες από τις 31 Μαρτίου 2019.

Τα έσοδα της Faurecia μειώθηκαν στα 3.739 εκατ. ευρώ.

Ο Philippe de Rovira, Chief Financial Officer του Groupe PSA, δήλωσε: “Έχοντας εξασφαλίσει τη ρευστότητά του και μειώσει δραστικά τα κόστη του, ο όμιλος επικεντρώνεται πλέον πλήρως στην προετοιμασία της ανάκαμψης εν μέσω ενός χαοτικού οικονομικού περιβάλλοντος”.

Προοπτικές αγοράς

Το 2020, το Groupe PSA προβλέπει μείωση της αγοράς αυτοκινήτων κατά 25% στην Ευρώπη, 10% στην Κίνα, 25% στη Λατινική Αμερική και 20% στη Ρωσία.

Οι προοπτικές είναι επί του παρόντος δύσκολο να εκτιμηθούν και θα εξαρτηθούν από την κλίμακα, τη διάρκεια και τη γεωγραφική έκταση της κρίσης του Covid-19, καθώς και από τα μέτρα που έλαβε κάθε χώρα.

Επιχειρησιακές προοπτικές

Το Groupe PSA έχει θέσει ως στόχο την παροχή προσαρμοσμένου περιθωρίου λειτουργίας  άνω του 4,5% κατά μέσο όρο για την περίοδο 2019-2021.

 

Προηγούμενο άρθροΝέο Audi A6 Avant TFSI e quattro
Επόμενο άρθροH Kia αύξησε το μερίδιό της στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο