Η Ford μελετά τη φόρτιση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων από πολλαπλές θύρες φόρτισης ταυτόχρονα, προκειμένου να συντομεύσει τους χρόνους.

Η ιδέα περιγράφεται σε μια πρόσφατη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύθηκε από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) στις 12 Νοεμβρίου 2024, αλλά αρχικά είχε κατατεθεί από τη Ford στις 8 Δεκεμβρίου 2021. Δείχνει μια ρύθμιση με διπλές θύρες φόρτισης που η καθεμία θα είναι υπεύθυνη για τη φόρτιση τμήματος της μπαταρίας από μία μόνο πηγή τροφοδοσίας. Περιγράφεται, ειδικότερα, ως ένα σύστημα που θα επέτρεπε σε δύο ή περισσότερα τμήματα της μπαταρίας να αποσυνδεθούν και να φορτιστούν μεμονωμένα ή να συνδεθούν μεταξύ τους για συμβατική φόρτιση. Η διαδοχική φόρτιση θα γίνεται με έναν προσαρμογέα με splitter του καλωδίου για να φτάσει στις δύο θύρες φόρτισης του οχήματος.

Ορισμένα EV, πάντως, διαθέτουν ήδη διπλές θύρες φόρτισης. Οι Porsche Taycan  και τα Audi E-Tron GT διαθέτουν θύρες AC και στις δύο πλευρές, με θύρα ταχείας φόρτισης DC επίσης στη δεξιά πλευρά. Αλλά, αυτό είναι μόνο για ευκολία, καθώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν  και οι δύο θύρες ταυτόχρονα. Η Mercedes-Benz CLA του 2026 θα έχει επίσης διπλές θύρες —μία J1772, για AC και μία NACS, για DC— για να προσφέρει στους οδηγούς μεγαλύτερη ευελιξία. Το concept της Ford θα είναι κάτι διαφορετικό από όλα αυτά, αν φτάσει στην παραγωγή.

Η ιδέα περιγράφεται σε μια πρόσφατη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύθηκε από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) στις 12 Νοεμβρίου 2024, αλλά αρχικά είχε κατατεθεί από τη Ford στις 8 Δεκεμβρίου 2021. Δείχνει μια ρύθμιση με διπλές θύρες φόρτισης που η καθεμία θα είναι υπεύθυνη για τη φόρτιση τμήματος της μπαταρίας από μία μόνο πηγή τροφοδοσίας. Περιγράφεται, ειδικότερα, ως ένα σύστημα που θα επέτρεπε σε δύο ή περισσότερα τμήματα της μπαταρίας να αποσυνδεθούν και να φορτιστούν μεμονωμένα ή να συνδεθούν μεταξύ τους για συμβατική φόρτιση. Η διαδοχική φόρτιση θα γίνεται με έναν προσαρμογέα με splitter του καλωδίου για να φτάσει στις δύο θύρες φόρτισης του οχήματος.

Ορισμένα EV, πάντως, διαθέτουν ήδη διπλές θύρες φόρτισης. Οι Porsche Taycan  και τα Audi E-Tron GT διαθέτουν θύρες AC και στις δύο πλευρές, με θύρα ταχείας φόρτισης DC επίσης στη δεξιά πλευρά. Αλλά, αυτό είναι μόνο για ευκολία, καθώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν  και οι δύο θύρες ταυτόχρονα. Η Mercedes-Benz CLA του 2026 θα έχει επίσης διπλές θύρες —μία J1772, για AC και μία NACS, για DC— για να προσφέρει στους οδηγούς μεγαλύτερη ευελιξία. Το concept της Ford θα είναι κάτι διαφορετικό από όλα αυτά, αν φτάσει στην παραγωγή.

 

Προηγούμενο άρθροACEA – CLEPA: Ολιστική προσέγγιση των μηδενικών εκπομπών
Επόμενο άρθρο2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Δικτύου MG