Η κινεζική εταιρεία κατασκευής premium ηλεκτρικών οχημάτων Nio, μετά την ONVO (οικογενειακά οχήματα), λανσάρει και την τρίτη μάρκα της, τη FireFly (έξυπνα μικρά).

Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου brand έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του έτους, με στόχο να κερδίσει περισσότερους πελάτες και να δει επιτέλους κέρδη, έπειτα από μια δεκαετία ζημιών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής William Li παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της FireFly, ένα προσιτό συμπαγές αυτοκίνητο που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τα Smart και Mini, με τιμή εκκίνησης λίγο κάτω από 20.000 ευρώ. «Η Nio θα κατασκευάσει τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για παγκόσμιους πελάτες», είπε ο Li μιλώντας σε κοινό 22.000 ιδιοκτητών Nio σε ειδική εκδήλωση.

Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων θα ξεκινήσει τις παραδόσεις FireFly στην Κίνα τον Απρίλιο, ενώ ενδέχεται να έχουν προηγηθεί οι παραδόσεις στην Ευρώπη. Η Nio ευελπιστεί ότι η προώθηση των μοντέλων της μάρκας στην ΕΕ να συμβάλει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της στην ευρύτερη περιοχή –οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 28% στα 1.630 οχήματα μετά από 11 μήνες, σύμφωνα με έρευνα της Dataforce.

Η επιβολή από τις Βρυξέλλες νέων δασμών στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα πιθανότατα να δυσκολέψουν τη Nio να αυξήσει τις πωλήσεις της στο μπλοκ. Τα οχήματά της υπόκεινται, πλέον, σε δασμούς 31%, από το 10% που ίσχυε πριν.

Προηγούμενο άρθροΤο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Sony θα κοστίζει 100.000 ευρώ (εικόνες & βίντεο)
Επόμενο άρθροFIAT Grande Panda: Σύντομα ανοίγουν οι παραγγελίες