
378 λεωφορεία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ταξινομήθηκαν σε όλη την Ευρώπη το 2024, σημειώνοντας αύξηση +82% σε σχέση με το 2023.
Η Solaris πέτυχε μερίδιο αγοράς 65% χάρη στις 245 μονάδες που παραδόθηκαν πέρυσι. Κορυφαία αγορά η Γερμανία. Τα στοιχεία προέρχονται από εθνικούς στατιστικούς φορείς, τα οποία επεξεργάστηκε η DVV και αναφέρθηκαν στο γερμανικό εμπορικό μέσο omnibus.news. Αν ληφθεί υπόψη η αγορά λεωφορείων μηδενικών εκπομπών στην ήπειρο (συμπεριλμβανομένων και των ηλεκτρικών λεωφορείων με μπαταρία), τα λεωφορεία υδρογόνου καλύπτουν μόλις το 4,6% αυτής της αγοράς, με τα λεωφορεία BEV να καλύπτουν το υπόλοιπο 95%. Η Πολωνική Solaris ξεπέρασε σημαντικά τους ανταγωνιστές της Wrightbus (54 μονάδες, μερίδιο αγοράς 14%) και Caetano (31 μονάδες, μερίδιο αγοράς 8,2%). Πρέπει να σημειωθεί ότι η ίδια η Solaris, στα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία, σημείωσε απότομη μείωση 36,6% στις ταξινομήσεις, πέφτοντας από 725 το 2023 σε μόλις 460 το 2024.