Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας από την Goodyear, που αφορά στις δράσεις που γίνονται από τις εταιρείες μεταφορών για τη μείωση των ρύπων CO2 και τη στήριξη των στόχων τους για τη βιωσιμότητα.
Η Goodyear ανακοίνωσε την Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας προσκαλώντας τις ευρωπαϊκές εταιρείες μεταφορών και logistics να μοιραστούν μοιραστούν τις δράσεις και τα σχέδιά τους για μια πιο βιώσιμη πραγματικότητα.
Η κλιματική αλλαγή και η βιωσιμότητα είναι θέματα πρώτης προτεραιότητας τόσο των ρυθμιστικών αρχών όσο και των παικτών του κλάδου. Το 2019, η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, έθεσε ως στόχο 90% μείωση των εκπομπών ρύπων που προέρχονται από τον κλάδο των μεταφορών, συγκριτικά με τις τιμές του 1990.
Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική Βιώσιμης και Έξυπνης Κινητικότητας του 2020, περιλαμβάνει 82 πρωτοβουλίες για τα επόμενα 4 χρόνια. Η στρατηγική προωθεί τον οικολογικό και digital μετασχηματισμό του οικοσυστήματος των μεταφορών με παράλληλο στόχο να καταστεί πιο ευέλικτος για την αντιμετώπιση νέων μελλοντικών προκλήσεων.
Συνολικά, οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη έχουν στόχο τη μείωση κατά 25% των εκπομπών ρύπων. Τα νέα βαρέως τύπου φορτηγά έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα κατά 15% από το 2025 ενώ κατά 30% από το 2030, σύμφωνα με τις μετρήσεις του VECTO.
Στην κορυφή της μετακίνησής προς μια περισσότερο βιώσιμη πραγματικότητας, οι πελάτες έχουν περιβαλλοντικά προσανατολισμένες απαιτήσεις όταν ζητούν προσφορές από άλλες εταιρείες και οι τελικοί καταναλωτές επιθυμούν να αγοράζουν από εταιρείες που νοιάζονται για τον πλανήτη. Αναφορικά με την καθημερινή δραστηριοποίηση των εμπορικών στόλων, η μετακίνηση τους προς μια πιο «πράσινη» κατεύθυνση, με παράλληλη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς τους και της συνέπειας στο χρόνο των παραδόσεών τους, απαιτεί μια ξεκάθαρη στρατηγική και πιο έξυπνες δράσεις.
Η Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας που διεξάγει η Goodyear είναι ένα ερώτημα σχετικά με τις υφιστάμενες δράσεις των συνεργατών της για την μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους καθώς και τα μελλοντικά σχέδιά τους. Στόχος της είναι να κοινοποιήσει τι πετυχαίνουν οι εμπορικοί στόλοι και οι μεταφορικές εταιρείες υπό όρους της βιωσιμότητας– και ποια τα καθημερινά εμπόδια που αντιμετωπίζουν προς την επίτευξη των στόχων τους. Καμία ωραιοποίηση αλλά μια ματιά στην πραγματικότητα.
Ως αναγνώριση της συμμετοχής τους, η Goodyear θα φυτεύει ένα δέντρο για κάθε συμμετοχή στην έρευνα σε συνεργασία με την Tree-Nation, μια μη κυβερνητική οργάνωση, που συντονίζει αναδασώσεις παγκοσμίως μέσω μιας μοναδικής πλατφόρμας.