Ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ, Γιώργος Βασιλάκης, στο 1ο Συνέδριο Energy Save

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το «1ο Συνέδριο Energy Save», στο πλαίσιο της έκθεσης ‘Αυτοκίνηση – Electromobility 2023’ που συνεχίζεται μέχρι την 1η Οκτωβρίου.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στην αίθουσα Φάρος, και ασχολήθηκε με την αυτοκίνηση και τις νέες τεχνολογίες εστιάζοντας στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου αναπτύχθηκαν τρεις μεγάλες θεματικές ενότητες: Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος, ενέργεια που χάνεται στο κυκλοφοριακό, προώθηση της ηλεκτροκίνησης, οδική ασφάλεια και μικροκινητικότητα.

Ομιλητές στο συνέδριο ήταν εξέχουσες προσωπικότητες και στελέχη του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας, εκπρόσωποι φορέων από τον κλάδο της αυτοκίνησης, της ηλεκτροκίνησης και της ανάπτυξης νέων τεχνολογιών μετακίνησης ενώ με την παρουσία και τη συμμετοχή τους τίμησαν το συνέδριο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, η Υφυπουργός Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου αλλά και ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θεόδωρος Σκυλακάκης, του οποίου η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά.

Το «1ο Συνέδριο Energy Save», πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ). Μεγάλος χορηγός του συνεδρίου ήταν η “Καθημερινή” και συντονιστής του ήταν ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης.

Στόχος του συνεδρίου ήταν να προσφέρει στο σύνολο των συμμετεχόντων, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κάθε προσδοκία, μία λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για τις νέες τάσεις της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και το αύριο στην αυτοκίνηση και την ηλεκτροκίνηση.

Στη σημαντικότητα της ηλεκτροκίνησης και ευρύτερα της βιώσιμης κινητικότητας αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος απέδωσε τον ανοδικό αριθμό στο ποσοστό των ταξινομήσεων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων στην πολιτική κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων αλλά και η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία χαρακτηριστικά ανέφερε: Kάθε νέο «πράσινο» όχημα που ταξινομείται αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά στη μείωση των ρύπων, την βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας και της ποιότητας ζωής μας συνολικά».

Όσον αφορά στα αισιόδοξα μηνύματα που ακούστηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, χαρακτηριστική είναι η φράση της Υφυπουργού Μεταφορών: Αντιλαμβάνομαι πως ως παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου θέλετε να μάθετε για την συνέχεια της κρατικής επιδότησης στα προγράμματα που προανέφερα. Μπορώ σήμερα να σας πω με βεβαιότητα εκφράζοντας την πολιτική βούληση της Κυβέρνησης πως τα νέα θα είναι καλά».

Αναφερόμενος στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ, Γιώργος Βασιλάκης, σημείωσε πως τα κίνητρα που προσφέρει περιλαμβάνονται στα υψηλότερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και προβλήματα υπάρχουν μόνο όσον αφορά στην καθυστέρηση πληρωμής στους ιδιώτες. “Τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις στις οποίες κυρίως απευθύνονται τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ουσιαστικότατα και με θετικά αποτελέσματα. Το θέμα είναι ότι για να πετύχουμε πραγματικά μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος στις πόλεις μας δεν αρκούν μόνο τα κίνητρα, χρειάζονται και αντικίνητρα. Είναι θετικό ότι μπαίνουν ηλεκτρικά οχήματα στην κυκλοφορία, αλλά χωρίς τα αντικίνητρα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα πολύ παλιά οχήματα, τα οποία παλιώνουν όλο και περισσότερο. Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι 16,5 έτη. Αυτό είναι ένα θέμα που περιορίζει και την αποτελεσματικότητα του «Κινούμαι Ηλεκτρικά», επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ”.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το ‘1ο Συνέδριο Energy Save’ εδώ.

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan αποκάλυψε το Concept 20-23 show car
Επόμενο άρθροΗ Star Automotive Hellas δημιουργεί Εταιρική Τράπεζα Ρούχων