Έναρξη παραγωγής του Mazda CX-50 Crossover στις ΗΠΑ, σε νέο εργοστάσιο στην Αλαμπάμα εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η Mazda Motor Corporation ξεκίνησε από τις 18 Ιανουαρίου την παραγωγή του νέου Mazda CX-50 Crossover SUV, με στόχο την αγορά της Βόρειας Αμερικής, με μια νέα παραγωγική μονάδα που κατασκευάστηκε από κοινού με την Toyota Motor Corporation στο Χάντσβιλ της Αλαμπάμα. Το CX-50 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Mazda που κατασκευάζεται στο συγκεκριμένο εργοστάσιο.

Το νέο εργοστάσιο ξεκινάει την παραγωγική διαδικασία διαθέτοντας εξοπλισμό με κορυφαία τεχνολογία. Η παραγωγική αυτή μονάδα, αναπτύχθηκε μέσω της κοινής γνώσης των δύο εταιριών, με τη Mazda να έχει θέσει σε εφαρμογή ένα σύστημα παραγωγής και προμηθειών, το οποίο επιτρέπει την έγκαιρη παράδοση προϊόντων υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.

Η Mazda Toyota Manufacturing (MTM) είναι μια κοινοπραξία 50:50 μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, με ετήσια δυναμικότητα 300.000 οχημάτων (150.000 η κάθε μία). Η MTM σχεδιάστηκε ως μέρος μιας ευρύτερης συνεργασίας Mazda-Toyota που περιλαμβάνει την κοινή ανάπτυξη της τεχνολογίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτοκίνητα τα οποία έχουν δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο και διαθέτουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

Τον περασμένο Νοέμβριο, η Mazda παρουσίασε το Mazda CX-50, το νέο SUV που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Το νέο compact Crossover, που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία την άνοιξη του τρέχοντος έτους, ανταποκρίνεται στον τρόπο ζωής και τις ανάγκες των πελατών μέσω της σχεδίασής του, η οποία αλληλοεπιδρά με σεβασμό στη φύση, καθώς και του ισχυρού και εξαιρετικά αποδοτικού συστήματος μετάδοσης κίνησης σε συνδυασμό με ένα σύστημα AWD (All Wheel Drive) και την υψηλή ευστάθειά του στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Το καινούργιο Mazda CX-50 προηγείται των δύο μεγαλύτερων Crossover SUV που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη τα επόμενα δύο χρόνια. Το Mazda CX-60 με δύο σειρές καθισμάτων και το Mazda CX-80 με τρεις, θα σηματοδοτήσουν την εισαγωγή βενζινοηλεκτρικών plug-in υβριδικών κινητήρων στην Ευρώπη. Θα υπάρχει επίσης, ένας νέας γενιάς εξακύλινδρος κινητήρας ανάφλεξης με συμπίεση Skyactiv-X και ένας πετρελαιοκινητήρας Skyactiv-D με ήπια υβριδικά συστήματα 48V, οι οποίοι θα συνδυάζουν υψηλή απόδοση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

 

Προηγούμενο άρθροΜνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΥΠΕΝ και 21 ελληνικών Δήμων
Επόμενο άρθροΗ ανάλυση της JATO Dynamics για το 2021