Ο Christian Bernreiter (αριστερά), υπουργός Στέγασης, Κατασκευών και Μεταφορών της Βαυαρίας, και ο Milan Nedeljković, μέλος του ΔΣ, υπεύθυνος παραγωγής της BMW AG δοκιμάζουν τη νέα, πλήρως ηλεκτρική BMW iX1 κατά τη διάρκεια των εορτασμών έναρξης παραγωγής

Η έναρξη παραγωγής της BMW iX1 στο βαυαρικό εργοστάσιο Regensburg ανεβάζει το ρυθμό ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων της μάρκας. Μέχρι το 2024, μία στις τρεις BMW από τα εργοστάσια της Βαυαρίας θα είναι ηλεκτρική.

Η έναρξη παραγωγής της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX1 στο Regensburg δείχνει το ρυθμό με τον οποίο το BMW Group ενισχύει την ηλεκτροκίνηση. Όπως ανακοινώθηκε πριν από σχεδόν δύο χρόνια, όλα τα Γερμανικά εργοστάσια κατασκευάζουν τώρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το μικρότερο μοντέλο της BMW στην κατηγορία Sports Activity Vehicles θα αυξήσει τον όγκο πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο Milan Nedeljković, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος για την παραγωγή, ήδη ανακοίνωσε το επόμενο ορόσημο στην έναρξη παραγωγής: «Τηρούμε τις υποσχέσεις μας. Μέχρι το 2024, τουλάχιστον μία στις τρεις BMW που θα βγαίνουν από τα εργοστάσιά μας στη Βαυαρία θα είναι ηλεκτρική». Μια ακόμη απόδειξη λοιπόν, ότι το BMW Group εφαρμόζει συστηματικά τη στρατηγική εξηλεκτρισμού του, βασισμένο στην ταχύτητα και τις μικρές αποστάσεις. Η μπαταρία υψηλής τάσης της BMW iX1 προέρχεται επίσης από το Regensburg.

Ο υπουργός μεταφορών της Βαυαρίας, Christian Bernreiter, δήλωσε: «Η Βαυαρία είναι το Νο.1 κρατίδιο της Γερμανίας στα αυτοκίνητα και έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή οχημάτων. Ωστόσο, αυτή η επιτυχία δεν έγκειται μόνο στα επιτεύγματα του παρελθόντος, αλλά και στην έρευνα, την εξέλιξη και την καινοτομία. Η BMW iX1 και η μπαταρία υψηλής τάσης που διαθέτει υπογραμμίζουν ότι η BMW μπορεί να κυριαρχήσει στο μέλλον. Το γεγονός ότι αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του Regensburg, αντιπροσωπεύει επίσης μία ισχυρή δέσμευση για τη Βαυαρία, ως τοποθεσία κατασκευής αυτοκινήτων».

Η έναρξη παραγωγής για τη νέα BMW iX1 σημαίνει ότι το εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg κατασκευάζει τώρα όλες τις τεχνολογίες κίνησης σε μία γραμμή, στο πλαίσιο μιας ευέλικτης διαδικασίας παραγωγής – για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά. Σύμφωνα με τον Carsten Regent, επικεφαλής του εργοστασίου του BMW Group στο Regensburg: «Ο εξηλεκτρισμός και ο μετασχηματισμός του εργοστασίου με γεμίζουν αισιοδοξία για το μέλλον. Στόχος μας τώρα – και με τη νέα BMW iX1 – είναι να συνεχίζουμε να εντυπωσιάζουμε τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, με αυτοκίνητα κατασκευασμένα στο Regensburg».

Κατά την έναρξη της παραγωγής της BMW iX1 στο Regensburg: (από αριστερά) Carsten Regent, Διευθυντής του εργοστασίου του Regensburg, Milan Nedeljković, μέλος του ΔΣ υπέυθυνος παραγωγής της BMW AG, Britta Erdmann, Επικεφαλής Συναρμολόγησης του εργοστασίου του Regensburg και Christian Bernreiter, Υπουργός Στέγασης, Κατασκευών και Μεταφορών της Βαυαρίας

BMW iFACTORY : Ψηφιακό δίδυμο του εργοστασίου του Regensburg.

Λιτό, πράσινο, ψηφιακό: με το BMW iFACTORY, το BMW Group θέτει νέα πρότυπα και καθορίζει το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων. Αυτό είναι εμφανές και στην τοποθεσία του Regensburg, όπου το εργοστάσιο είναι πρωτοπόρος στην ψηφιοποίηση. Στο πλαίσιο ενός πρόσφατου πιλοτικού προγράμματος, το εργοστάσιο χαρτογραφήθηκε ψηφιακά. Το ψηφιακό δίδυμο (digital twin) που προέκυψε, επιτρέπει έναν άκρως αποδοτικό σχεδιασμό των μελλοντικών δομών εργοστασίων και εγκαταστάσεων παραγωγής. Το βαφείο του εργοστασίου, για παράδειγμα, βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη: Οι επιφάνειες βαφής σκανάρονται για να εξασφαλίζεται αψεγάδιαστη ποιότητα και ακολουθεί το φινίρισμα χρησιμοποιώντας ένα πλήρως αυτοματοποιημένο πρόγραμμα, προσαρμοσμένο για κάθε όχημα, ώστε ο πελάτης να απολαμβάνει μία τέλεια εμπειρία. Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) χρησιμοποιείται επίσης στη συναρμολόγηση οχημάτων στο εργοστάσιο του Regensburg – συγκεκριμένα, μέθοδοι αναγνώρισης εικόνων που υποστηρίζονται από AI, βοηθούν τους εργαζομένους στους ελέγχους ποιότητας. Το σύστημα υπολογιστή AIQX (Artificial Intelligence Quality Next) το οποίο χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό, μαθαίνει να αναγνωρίζει αντικείμενα όπως ένα άτομο από δείγματα εικόνων, που το καθιστά ένα πολύτιμο συμπλήρωμα σε συμβατικές επιθεωρήσεις ποιότητας βασισμένων σε κάμερα.

Η προγνωστική συντήρηση εξασφαλίζει ότι τεχνικές βλάβες, π.χ. σε συστήματα μεταφοράς, ανιχνεύονται νωρίς, πριν προκύψουν διακοπές λειτουργίας του συστήματος. Οι εγκαταστάσεις και τα μηχανήματα παρακολουθούνται μέσω αυτοματοποιημένης αξιολόγησης δεδομένων της διαδικασίας.

Μικρές αποστάσεις: μπαταρία υψηλής τάσης από τη γειτονική μονάδα παραγωγής

Αποφυγή κατανάλωσης και εξοικονόμηση πόρων: Το BMW iFACTORY αφορά επίσης τη διασφάλιση μικρών αποστάσεων στον τομέα logistics. «Η στενή σύνδεση μεταξύ παραγωγής εξαρτημάτων και οχημάτων είναι μέρος της στρατηγικής μας», δήλωσε ο Markus Fallböhmer, επικεφαλής Παραγωγής Μπαταριών στο BMW Group. Η εταιρεία κινείται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η πρώτη από τις πέντε γραμμές επίστρωσης για κυψέλες μπαταριών ξεκίνησε μόνο στις εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικών εξαρτημάτων του Regensburg τον Απρίλιο του 2021. «Θέσαμε σε λειτουργία τη νέα μας γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης τον Οκτώβριο. Τώρα, ήδη εφοδιάζουμε το γειτονικό εργοστάσιο οχημάτων με μπαταρίες υψηλής τάσης για την BMW iX1», εξήγησε ο Fallböhmer. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, περισσότερα από 400 άτομα θα εργάζονται στην παραγωγή ηλεκτρικών εξαρτημάτων στην εγκατάσταση επιφάνειας 45.000 τετραγωνικών μέτρων στο Regensburg.

Επένδυση ύψους 1,6 δισ. ευρώ σε ηλεκτρικά εξαρτήματα στα Γερμανικά εργοστάσια μέχρι σήμερα

Μέχρι το τέλος του 2022, το BMW Group θα έχει επενδύσει συνολικά πάνω από 1,6 δισ. ευρώ στην παραγωγή ηλεκτρικών εξαρτημάτων στα Γερμανικά εργοστάσιά του στο Dingolfing, τη Λειψία και το Regensburg. Περισσότερα από 3.300 άτομα εργάζονται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή ηλεκτρικών εξαρτημάτων του BMW Group στις τοποθεσίες αυτές.

Προηγούμενο άρθροGreen NCAP: αξιολόγηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροΤαξινομήσεις τον Οκτώβριο 2022 στην Ευρώπη