Η Hydrogen Europe δημοσίευσε την τελευταία της έκθεση με τίτλο «Καθαρή αμμωνία στο μελλοντικό ενεργειακό σύστημα», η οποία περιέχει μια τεχνοοικονομική ανάλυση εναλλακτικών και καθαρότερων οδών παραγωγής αμμωνίας, εξετάζοντας τόσο την τεχνολογία δέσμευσης άνθρακα όσο και την ηλεκτρόλυση με βάση ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Η ενεργειακή και οικονομική κρίση που γίνεται επί του παρόντος αισθητή σε παγκόσμιο επίπεδο κατέστησε σαφές πόσο σημαντικό είναι να διαφοροποιήσουμε τις πηγές ενέργειας μας και άνοιξε μια ευκαιρία για πράσινες και βιώσιμες λύσεις να εμφανιστούν. Καθώς η ΕΕ θέτει φιλόδοξους στόχους για εισαγωγή 10 εκατομμυρίων τόνων πράσινου υδρογόνου και των παραγώγων του έως το 2030, η αμμωνία ενισχύεται ως ένας από τους πιο ελκυστικούς φορείς υδρογόνου για να βοηθήσει στην επίτευξη αυτών των στόχων.

Η ανάλυση βασίζεται σε μια προσέγγιση συγκριτικού ισοσταθμισμένου κόστους προϊόντος, με την αναμόρφωση μεθανίου ατμού φυσικού αερίου να χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς για το αντίθετο σενάριο. Αναλύει επίσης διάφορες αναδυόμενες εφαρμογές για την αμμωνία, δηλαδή τη χρήση της ως καύσιμο στον ναυτιλιακό τομέα και για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Σκοπός αυτής της ανάλυσης είναι να αξιολογήσει τη βιωσιμότητα της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές του τομέα με χρήση διαφορετικών τεχνολογιών και να προσδιορίσει τις οριακές συνθήκες ώστε αυτές να καταστούν οικονομικά εφικτές.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τη δημοσίευση αυτής της έκθεσης για την αμμωνία, με τον ρόλο της στις δραστηριότητες απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές να γίνεται όλο και πιο σημαντικός», δήλωσε ο Stephen Jackson, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Hydrogen Europe. «Η ομάδα μας Hydrogen Europe μπορεί να υπερηφανεύεται για φανταστικές ικανότητες και γνώσεις για την αμμωνία και, παράλληλα με τις συνεισφορές των μελών μας, έχει δημιουργήσει μια πραγματικά περιεκτική έκθεση για αυτόν τον φορέα υδρογόνου που πρέπει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο ταξίδι μας στο μηδέν».

Προηγούμενο άρθροRoad to Better, η έκθεση βιωσιμότητας της Ford
Επόμενο άρθροΧρηματοδότηση τεχνολογίας αμμωνίας της Amogy