Το νέο ελαστικό Eagle F1 Asymmetric 5 συνδυάζει την απόλυτη άνεση με την ανώτερη οδική συμπεριφορά πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα και την απόλυτη απόδοση χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα.

Η Goodyear ανακοίνωσε το ασφάλτινο ελαστικό τελευταίας γενιάς,  το Eagle F1 Asymmetric 5, με τεχνολογία Ultra High Performance (UHP).  Σχεδιάστηκε ως το απόλυτο ελαστικό με πολλαπλές δυνατότητες, συνδυάζοντας άνεση και κορυφαίες επιδόσεις.  Η Goodyear χρησιμοποίησε καινοτόμες τεχνολογίες για βελτιωμένο φρενάρισμα σε υγρό οδόστρωμα, καθώς και άνετη οδήγηση χωρίς εξωτερικούς θορύβους σε στεγνό οδόστρωμα.

Το κλειδί για τις πολλαπλές ικανότητας του ελαστικού είναι η ανάπτυξη μιας ειδικής ένωσης από την Goodyear, που συνδυάζει τις ικανότητες σε βροχερό περιβάλλον χωρίς να θυσιάζει την αντοχή ή την απόδοση χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα. Χάρη σε ένα φαρδύ πέλμα που έχει σχεδιαστεί για να επεκτείνεται κατά την πέδηση, η επαφή του ελαστικού με το δρόμο θυμίζει ελαστικό αγώνων, με αποτέλεσμα οι αποστάσεις ακινητοποίησης να είναι 4% μικρότερες σε σύγκριση με το Eagle F1 Asymmetric 31.

Οι προσπάθειες της Goodyear για βελτιστοποίηση των επιδόσεων επικεντρώθηκαν στη μείωση της κάμψης στο πέλμα ,καθώς μεταδίδονται πλευρικές δυνάμεις. Η προκύπτουσα άμεση, ακριβής περιστροφή, τα υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης και η  αποτελεσματική, καθαρή επιτάχυνση διευκολύνουν τη βελτίωση του χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα. Η ανατροφοδότηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης βελτιώνεται επίσης, παρέχοντας μια πιο επικοινωνιακή οδηγική εμπειρία που δημιουργεί αίσθημα αυτοπεποίθησης.

Η Goodyear θα εισαγάγει 51 διαστάσεις μεταξύ του Φεβρουαρίου και του Μαΐου 2019, ενώ άλλες 10 θα φτάσουν μεταξύ του Ιουνίου και του Δεκεμβρίου 2019. Η Goodyear θα προσφέρει διαμέτρους 17 “έως 22”, πλάτος 205 έως 315 χιλ. και 50 έως 25 διαστάσεις με το ελαστικό σε προφίλ, με προτεινόμενα εξαρτήματα που κυμαίνονται από αυτοκίνητα όπως το Volkswagen Golf, μέχρι πιο πολυτελών αυτοκινήτων όπως η Mercedes C-Class και η BMW 3 καθώς και σε βασικές εκδόσεις της Porsche 911.

Αυτό θα οδηγήσει την Goodyear να εκμεταλλευτεί την ισχυρή ετήσια αύξηση 8,3% που σημειώθηκε στην κατηγορία ελαστικών πολύ υψηλής απόδοσης, άνω των 17 χιλ από το 2012, η οποία αντιστοιχεί σήμερα στο 22% του συνολικού όγκου πωλήσεων τους καλοκαιρινούς μήνες2. Οι πωλήσεις οχημάτων ανώτερης κατηγορίας προβλέπεται επίσης να αυξηθούν από 17,5% σε 18,2% έως το 20233 ενώ η ζήτηση για ελαστικά πολύ υψηλής απόδοσης από τη Βορειοανατολική και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αυξάνεται κατά 18% και 25% από έτος σε έτος από το 2012, έτσι ενισχύεται ακόμη περισσότερο η σύνδεση του Eagle F1 Asymmetric 5 με την αγορά4.

1. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με βάση εσωτερικές δοκιμές

2. Με βάση τα στοιχεία Europool 2012 -2017

3. IHS 2018 – Τμήμα Οχημάτων D – E, Ευρώπη, αποκλείονται ελαφρά οχήματα φορτηγών

4. Με βάση τα στοιχεία Europool 2012 -2017

Προηγούμενο άρθροΤα νέα μοντέλα της BMW πολύ κάτω από τα όρια Euro 6d-temp NOx
Επόμενο άρθροPatrol: το πρώτο Nissan που κατασκευάστηκε πριν 35 χρόνια στην Ευρώπη