Η αναβαθμισμένη η δεύτερη γενιά του DS 7 αναβιώνει το πνεύμα της πρώτης παρουσίασής του το 1955, το απαράμιλλο στιλ, την τεχνολογική υπεροχή, την παροιμιώδη άνεση και ένα κόκπιτ που αλλάζει τα δεδομένα του ραφιναρίσματος και της απτής πολυτέλειας.

Όταν παρουσιάστηκε η DS στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού, το 1955, ο κόσμος σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα να κάνει ό,τι κάνει. Πώς βλέπεις σε αργή κίνηση ένα ενσταντανέ και παρατηρείς σε «slow-motion» αυτό που συμβαίνει; Αυτό ακριβώς. Η DS, η «θεά» (εκ του γαλλικού déesse) είχε προσγειωθεί στην αυτοκινητική σκηνή σαν τελετουργικός ιπτάμενος δίσκος από το υπερπέραν των τροχών. Τότε, στο κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας, η DS δεν επανέλαβε τις νόρμες. Τις επαναπροσδιόρισε.

Fast forward στο σήμερα: Μερικές δεκαετίες αργότερα, το νέο DS 7 αναβιώνει το πνεύμα, το απαράμιλλο στιλ, την τεχνολογική υπεροχή, την παροιμιώδη άνεση και ένα κόκπιτ που αλλάζει τα δεδομένα του ραφιναρίσματος και της απτής πολυτέλειας.

Ήταν αναγκαίο να το κάνει, επισημαίνεται σχετική ανακοίνωση. Επιβαλλόταν να διαφέρει. Διότι όπως είχε πει, η Μarion David, η κυρία της οποίας η επαγγελματική κάρτα γράφει «DS Automobiles Product Director», «εάν ακολουθούσαμε το consensus, τη γενική παραδοχή, εάν επαναλαμβάναμε ό,τι κάνουν οι άλλοι, θα είμασταν νεκροί». DS or «dead».

Με αυτό το σκεπτικό, το DS 7, στη δεύτερη γενιά του ήρθε δυναμικά να αναβαθμίσει τα πρότυπα της κατηγορίας των πολυτελών C-SUV. Συνθέτει τη δική του σχεδιαστική γλώσσα, ενσωματώνει κομψότητα και ραφινάρισμα, προωθεί την υψηλή τεχνογνωσία και προτάσσει τις μεγαλύτερες διαστάσεις στην κατηγορία διατηρώντας, μάλιστα, τον κορυφαίο χώρο αποσκευών που παραμένει αμετάβλητος είτε στις θερμικές είτε στις Plug-in Hybrid εκδόσεις.

Αποδίδει από 130 έως 360 ίππους ενώ η έκδοση DS 7 E-TENSΕ 4×4 διαθέτει προηγμένο σύστημα τετρακίνησης επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ/ώ. σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα.

Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUPSENSION προσφέρει μοναδική άνεση. «Σκανάρει» συνεχώς το οδόστρωμα και μέσω μίας κάμερας ελέγχει και προβλέπει κάθε ανωμαλία του και, βάσει των δεδομένων που συλλέγει, γίνονται οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου (σε κάθε τροχό ξεχωριστά) με σκοπό την αυξημένη άνεση των επιβατών.

Μέσα στο DS 7 βιώνεις τα πολυτελή υλικά, την τεχνολογία «Bracelet» στο δέρμα Nappa, τον περιστρεφόμενο χρονογράφο της B.R.M. να θυμίζει ακριβή ωρολογοποιία και ραφές επενδύσεων σε σχήμα μαργαριταριού. «Επικοινωνείς» με τα υποσυστήματα μέσω του νέου, διαισθητικού συστήματος infotainment DS IRIS SYSTEM με αφή ή με φυσική ομιλία και ελέγχεις λειτουργίες μέσω της κομψής οθόνης 12 ιντσών με εύκολη 3D πλοήγηση.

Προηγούμενο άρθροCar of the Year 2024 το Renault Scenic E-Tech electric
Επόμενο άρθροT&E: Δεν αρκεί η παραγωγή υδρογόνου για το RePowerEU