Διαφάνεια για περιβαλλοντικές επιπτώσεις ζητά η Polestar από τον κλάδο κατασκευαστών αυτοκινήτων

Η Polestar, αδελφή μάρκα της Volvo, καλεί τον κλάδο των κατασκευαστών αυτοκινήτων να γίνει σαφής σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των συστημάτων του.

Η Polestar θα δημοσιεύει πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με τις κλιματικές επιπτώσεις των ηλεκτρικών οχημάτων της (EV). Η εταιρεία σκοπεύει να καταστεί η πλέον σαφής και διαφανής στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η σουηδική εταιρεία θα ανακοινώνει πλέον στοιχεία που δείχνουν τις κλιματικές επιπτώσεις των EV της κατά την έξοδο από τη γραμμή παραγωγής. Η πλήρης αξιολόγηση κύκλου ζωής της Polestar προχωρά περαιτέρω, δείχνοντας τις συνολικές κλιματικές επιπτώσεις του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του.

Η κίνηση σηματοδοτεί μια σημαντική μεταστροφή για μια βιομηχανία που αγωνίστηκε τα τελευταία χρόνια να πείσει τους καταναλωτές για τις δράσεις βιωσιμότητας και θέτει νέα πρότυπα για άλλους κατασκευαστές.

“Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν υπήρξαν διαφανείς στο παρελθόν προς τους καταναλωτές σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων τους”, λέει ο Thomas Ingenlath, CEO της Polestar. “Δεν ήταν σωστό. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, ακόμη και αν αυτό είναι δυσάρεστο”.

Βάσει της δικής της ανάλυσης, η Polestar υπολόγισε πως το νέο Polestar 2 φεύγει από το εργοστάσιο με αποτύπωμα άνθρακα 26 τόνων. Σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο Volvo XC40, το Polestar 2 έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα στη φάση κατασκευής, κυρίως λόγω της διαδικασίας υψηλής ενέργειας παραγωγής μπαταριών.

Μόλις το EV φτάσει στον πελάτη, εάν φορτισθεί με πράσινη ενέργεια, οι εκπομπές CO2e* είναι αμελητέες. Μετά από οδήγηση 50.000 χλμ το αυτοκίνητο ορυκτών καυσίμων ξεπερνά το EV σε συνολικές εκπομπές CO2e.

“Το μήνυμα είναι σαφές”, λέει ο Thomas Ingenlath. “Τα ηλεκτρικά οχήματα χαράζουν πορεία προς την κλιματική ουδετερότητα και θα χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία αυτής της έκθεσης για να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο”.

Η Polestar επισημαίνει την ανησυχητική έλλειψη διαφάνειας σε ολόκληρο τον κλάδο, καθώς είναι αδύνατον για έναν καταναλωτή να συγκρίνει τις κλιματικές επιπτώσεις διαφορετικών αυτοκινήτων.

Ένα σημαντικό πρόβλημα είναι η ύπαρξη διαφορετικών υπολογισμών που χρησιμοποιούνται για τις αξιολογήσεις κύκλου ζωής από διάφορους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η Polestar ανακοινώνει τη μεθοδολογία της και καλεί άλλους κατασκευαστές να γίνουν πιο διαφανείς.

“Ο κατακερματισμός οδηγεί σε σύγχυση. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να ενωθούν και να γίνουν πιο διαφανείς”, λέει η Fredrika Klarén, Επικεφαλής Αειφορίας της Polestar. “Αυτό που λέμε στην Polestar είναι πως, ως κλάδος, πρέπει να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να επιλέξουν σωστά”.

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη μεθοδολογία για την αξιολόγηση κύκλου ζωής της Polestar και την ανάλυση αποτυπώματος άνθρακα για το Polestar 2, εδώ.

* Ισοδύναμο διοξειδίου του άνθρακα ή CO2e είναι όρος για την περιγραφή διαφόρων αερίων θερμοκηπίου (GHG) με μια κοινή μονάδα.

 

Προηγούμενο άρθροTo Νέο C3 ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας
Επόμενο άρθροeCarSharing από τον Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης