
Οι τρέχουσες χειμερινές δοκιμές δύο οχημάτων Mercedes-Benz eIntouro (σε τελικό στάδιο προπαραγωγής) στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας, αποδείχθηκαν για άλλη μια φορά σημαντικές.
Κάτω από ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, όπως χιονισμένα και παγωμένα οδοστρώματα, ισχυροί άνεμοι και θερμοκρασίες έως και -30 βαθμούς Κελσίου, η ομάδα ανάπτυξης και δοκιμών μελέτησε το πρώτο ηλεκτρικό υπεραστικό λεωφορείο (BEV) της Daimler Buses για να διερευνήσει περαιτέρω μέτρα βελτιστοποίησης.
Όλοι οι νέοι τύποι λεωφορείων της εταιρείας υποβάλλονται σε μια εκτεταμένη ρουτίνα δοκιμών πριν από την έναρξη της σειράς παραγωγής, η οποία περιλαμβάνει τεστ ασφαλείαςκαι φορτίου, καθώς και τις αντοχές του οδηγού σε υπερβολική ζέστη και πολύ κρύο.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στη Φινλανδία, οι μηχανικοί εξέτασαν όλες τις λειτουργίες και τα συστήματα των δύο eIntouro στην πράξη. Για παράδειγμα, ο συντονισμός του συστήματος ελέγχου μετάδοσης κίνησης και της κεντρικής μονάδας κίνησης ήταν μέρος των εργασιών της ομάδας, όπως και ο συντονισμός αλλαγής των τριών ταχυτήτων του κιβωτίου που είναι ενσωματωμένος στην κεντρική μονάδα μετάδοσης κίνησης, καθώς και η βελτιστοποίηση της διαχείρισης πέδησης, στην οποία η ανάκτηση του ηλεκτροκινητήρα παίζει καθοριστικό ρόλο.